Sony KDL55HX855 Cam-melding

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Sony KDL55HX855 Cam-melding

    Hei

    Når jeg slår på tv'en så får jeg opp meldingen "Verifisering vellykket".
    Den forsvinner etter endel sekunder, eller om jeg trykker på exit.
    Det er ikke noe stort problem, men likevel irriterende.
    Jeg tror meldingen kommer fra CAM modulen.

    Er det noen av dere som har samme problem, eller vet om det finnes en løsning?

  2. #2
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av andsno
    Hei

    Når jeg slår på tv'en så får jeg opp meldingen "Verifisering vellykket".
    Den forsvinner etter endel sekunder, eller om jeg trykker på exit.
    Det er ikke noe stort problem, men likevel irriterende.
    Jeg tror meldingen kommer fra CAM modulen.

    Er det noen av dere som har samme problem, eller vet om det finnes en løsning?
    Dette skjer med CI+-modulene og kommer fra CAM som du sier, men tror ikke det er så mye man kan gjøre med det med mindre det går an å få tv-en til å ignorere meldinger. Jeg har også en Conax-CAM her som ikke er CI+, og den er det ikke sånn på.

  3. #3
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samme på Sony 26EX553 vi har. Irriterende. Har ikke funnet noe i innstillinger som tar dert bort. CAM med Canal Digital kort.

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samme her, meldingen om "Verifisering vellykket" er irriterende! Hadde vært fint med en løsning på dette. Et googlesøk indikerer at det er Canaldigital CAM modulen som står for dette.

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av music
    Samme her, meldingen om "Verifisering vellykket" er irriterende! Hadde vært fint med en løsning på dette. Et googlesøk indikerer at det er Canaldigital CAM modulen som står for dette.
    Kan være Firmware update for denne tv. Har vært bort i dette flere ganger på forskjellige modeller og merke. Hver gang har det vært firmware update som har fikset dette med cam problem.

  6. #6
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Alle FWer som er gitt ut er innstallert hos meg.

  7. #7
    Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av andsno
    Hei

    Når jeg slår på tv'en så får jeg opp meldingen "Verifisering vellykket".
    Den forsvinner etter endel sekunder, eller om jeg trykker på exit.
    Det er ikke noe stort problem, men likevel irriterende.
    Jeg tror meldingen kommer fra CAM modulen.

    Er det noen av dere som har samme problem, eller vet om det finnes en løsning?
    Kom dette problemet etter ca. 20 mai i år? 8)

  8. #8
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tandberg
    Kom dette problemet etter ca. 20 mai i år? 8)
    Dette problemet kom sammen med CI+ CAM-ene.... de vanlige CI CAM-ene gjør ikke dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •