Tv kjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Tv kjøp

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv kjøp

Skal kjøpe meg ny tv og er litt usikker på hvor stor jeg har plass til men tenker en plass mellom 42 og 50 tommer. Ønsker 3D men dette er ikke noen must. full HD vil jeg den skal være.

til slutt lurte jeg på om noen hadde noen erfaring med denne: Handic LE42D22
    42 LED-TV Handic LE42D22 - Elektronikk - CDON.COM

litt usikker på å kjøpe et fjernsyn fra et merke jeg aldrig har hørt om.
    om noen har noen gode tips hadde det vert fint. Er student så har litt begrenset budsjett :???:

Newcomer Daniel NOR sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper ikke du finner noen her inne som har den tv´n. har ikke hørt noe om akkuratt denne, men generelt med billige tv´r, og spessielt lcd er grautete og hakkete bilde, ujevnt baklys og latterlig etterslep i bilde..
    du sier ikke så mye om hva du skal bruke den til, men jeg vil anbefale deg en billig plasma skjerm, ikke se så mye på om det er full-hd eller ikke, panel kvalitet og bildebehandling er mye viktigere på sånne størrelser. ser du f.eks. på en gammel samsung hd ready plasma ( q97 ) knuser den de fleste lcd/led tv´r jeg har sett ( selvfølgelig på kveldstid/ tv tid).

samsung/lg og panasonic kan jeg anbefale, da det er disse jeg kommer borti på verkstedet og jeg har en billig panasonic plasma selv som ikke slutter å inponere når den får noe godt kildemateriell ( blu-ray / hd-ready kanaler på tv og ps3/x360)

satser på du finner en tv du blir fornøyd med, se på tv i butikk har lite å si på hvordan det blir hjemme hos deg, husk det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe..Meget bra svar, har vel egetnlig ikke noe tro på den tven selv. Glemte selfølgelig å skrive hva jeg skulle bruke den til. Ser en del film, tenkt å bruke den til pc skjerm så litt spilling. muligens PS3.
    Hørt at plasma skal vere fantastisk men at bilde kan svi seg fast?

Takk så mye for flere gode tips =))

Newcomer Daniel NOR sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, men for all del, kan hende du hadde blitt fornøyd med den.
    skal du bruke den primært til pc skjerm ville jeg nok ikke valgt plasma da innbrenning kan forekomme. har ikke fått noe av det selv, men har ikke hatt den kobla til pc noe særlig. men ved vanlig tv titting og ved tilkobling av ps3 og xbox 360 er ikke det noe problem i dag.
    men du burde nok kjøpe deg en lcd da, se etter en som ligger i din prisklasse og er av et kjent merke er mitt tips, les gjerne tester på internett før du kjøper. 100 hz og full hd burde du koste på når du skal koble på pc´n
    lykke til i tv jungelen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •