Lg 60pa550t

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Lg 60pa550t

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg 60pa550t

Hei folkens.
    Har vært å kjøpt meg en billig 60" på El-kjøp. Den er stor og fin så lenge den er avslått. Jeg har prøvd alle slags innstillinger, men blir ikke helt fornøyd med bildet. Håper det er noen på forumet som kan hjelpe meg. Gjerne en "smørbrød-liste", hva de forskjellige verdiene bør stå på. Hadde en Samsung 50" før, og der var det mye mer "smell" i bildet. Roar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte noe tilsvarende - 42pa450t til mine foreldre i dag. Utifra prisen på 3500kr så var ikke bildet så halvgærnt, og den var fin å se på og jeg likte menysystemet, men jeg var usikker på hvilke av de ferdige innstillingene som var best.(godt mulig at ingen av dem var optimale) Stod også at det skulle være 600 hz, men jeg fant ikke noe valg for dette. Fant du hvor man skulle velge oppdateringsfrekvens?. Jeg så i manualen også, men fant ingenting der heller. Prøvde også å søke på idealinnstilling og modellen på nett, men tydeligvis ikke mange som hadde modellen, for det var ikke mye å finne(kanskje like greit?).

Jeg svarte på innlegget ditt med et spm

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rrrroar
    Hei folkens.
    Har vært å kjøpt meg en billig 60" på El-kjøp. Den er stor og fin så lenge den er avslått. Jeg har prøvd alle slags innstillinger, men blir ikke helt fornøyd med bildet. Håper det er noen på forumet som kan hjelpe meg. Gjerne en "smørbrød-liste", hva de forskjellige verdiene bør stå på. Hadde en Samsung 50" før, og der var det mye mer "smell" i bildet. Roar
    Velkommen til forumet

Det du bør gjøre er å kjøre bildeveiviser som ligger under ekspert1 modus. Da er bilde rimelig korrekt ihvertfall. Skarpheten kan justeres litt opp til ca 20 maks. Kjør foretrukket hvis du vil ha sterkere farger på bildet. Bilde kan oppleves som kjedelig for mange i denne modusen men det er dette bildet som er nærmest D65 standarden som alle TV og Film produsenter følger.

Slå av alt i undermenyer.

Å skive av tall fra andre er null verd da ingen tver er like eller at alle har like rom..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •