Panasonic TX-P42ST50Y 2012modell problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active norcane sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P42ST50Y 2012modell problem

Kjøpte ny TV til min mor og far for ca 2 uker siden. Den har nå begynnt og slå seg av og blir stående og klikke. Akkurat som den prøver og slå seg på. Når jeg slår TVèn helt av går det fint helt til det samme skjer igjen.

Noen som vet hva det skyldes eller har opplevd noe lignende?

Er en soleklar reklamasjon hvis dette vedvarer.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte ny TV til min mor og far for ca 2 uker siden. Den har nå begynnt og slå seg av og blir stående og klikke. Akkurat som den prøver og slå seg på. Når jeg slår TVèn helt av går det fint helt til det samme skjer igjen. Noen som vet hva det skyldes eller har opplevd noe lignende? Er en soleklar reklamasjon hvis dette vedvarer.
    Ja, dette er reklamasjon. Lever inn skjermen så raskt som mulig, eventuelt bytt den i en ny ST50 (dersom det er Elkjøp).

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, tror det er tredje personen med ST50 her på forumet som klager på dette. Kanskje lurt å vente med å kjøpe til høsten..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fint med opplysning om slike defekter, men jeg slutter ikke helt å la meg overraske over at folk heller spør på avforum før de spør butikken om evt. reklamasjonssaker

Jeg er fremdeles litt interessert i å høre om noen i det hele tatt klarer å se denne bandingen som avforums-folkene over dammen klager på. Jeg har enda ikke fått rota meg til å se en av de tv-ene her i utstilling og regner med at dersom det er så mye at det er et problem for meg, så ville jeg se det også der.

Driver stadig og vingler mellom E8005 og GT50 hvis jeg får godkjent en retur etterhvert...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager OT, trådstarter.
    Slc, jeg hadde ventet med å bestemme meg til HDTVtest, Flatpanels.dk og Avforums har sett på Samsungen. De tre tilsammen gir ofte grei info om skjermene. Hva som skjer over dammen er ikke alltid overførbart til denne siden av Atlanteren.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artur79
    Beklager OT, trådstarter.
    Slc, jeg hadde ventet med å bestemme meg til HDTVtest, Flatpanels.dk og Avforums har sett på Samsungen. De tre tilsammen gir ofte grei info om skjermene. Hva som skjer over dammen er ikke alltid overførbart til denne siden av Atlanteren.
    Nå mente jeg UK Det hagler av meldinger om banding på høyre side av skjermene på ST50 og GT50 der.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, jeg refererte til manglende reviews av E8005. :wink:
    Det beste er å stikke og se en TV live før man kjøper akkurat den. Tør snart ikke handle flatskjermer på nett lenger...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •