Trenger hjelp til valg av 42".

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til valg av 42".

Vi flytter i nytt hus og da går min elskede 50" kuro opp i loftstuen. Trenger da en ny 42" (ikke større nei..) til fruen slik at hun får sett alt søppelet som rikskringkastingen sender for tiden. Problemet mitt er at det er svært lite utstillte 42" i butikkene for tiden. Jeg er svært skeptisk til led/lcd og er plasmafan som det holder. Men må nesten vurdere led/lcd pga tilgjengeligheten..Det vil bli sett mest tv, noe film/serier og noe fotball. Prisområde opp til 6k ca. Har funnet et par kandidater kun ved nettlesing. Lurer derfor på om noen har sett/har formeninger om følgende:
    Panasonic TX-P42X50E
    Panasonic TX-P42XT50Y
    Panasonic 42" LED Smart-TV TX-L42E5Y - Elkjøp
    Philips 42" LED Smart-TV 42PFL4047T - Elkjøp
    LG 42" 3D Plasma Smart-TV 42PM470T - Elkjøp
    LG 42" LED-TV 42LS340T - Elkjøp

Så hva tror dere? Alle innspill mottas med stor takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xabi Alonso
    Vi flytter i nytt hus og da går min elskede 50" kuro opp i loftstuen. Trenger da en ny 42" (ikke større nei..) til fruen slik at hun får sett alt søppelet som rikskringkastingen sender for tiden. Problemet mitt er at det er svært lite utstillte 42" i butikkene for tiden. Jeg er svært skeptisk til led/lcd og er plasmafan som det holder. Men må nesten vurdere led/lcd pga tilgjengeligheten..Det vil bli sett mest tv, noe film/serier og noe fotball. Prisområde opp til 6k ca. Har funnet et par kandidater kun ved nettlesing. Lurer derfor på om noen har sett/har formeninger om følgende:
    Panasonic TX-P42X50E
    Panasonic TX-P42XT50Y
    Panasonic 42" LED Smart-TV TX-L42E5Y - Elkjøp
    Philips 42" LED Smart-TV 42PFL4047T - Elkjøp
    LG 42" 3D Plasma Smart-TV 42PM470T - Elkjøp
    LG 42" LED-TV 42LS340T - Elkjøp

Så hva tror dere? Alle innspill mottas med stor takk!
    Jeg har en Samsung PS43D455 som soveromstv, og den har vært helt rå til prisen. Nå er den utgått, så det er vel PS43E455 som gjelder, men har vanskelig for å tro at den er noe verre til prisen.

Den er ikke fullhd, men jeg har ikke følt at det har gått utover bildekvaliteten. Den er utrolig lyssterk, har et ekstremt godt sortnivå (mye bedre enn sine dyrere brødre D7005 og D8005). Da jeg kjøpte min ga jeg 2500 for den. E455-en ligger vel på under 4000 og er således noe av det billigste man kan få nå som i tillegg burde prestere veldig bra

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar slc. Nå har det seg sånn ser du at i mitt hus skal det aldri inn et Samsung produkt Grunnen er enkelt og greit at et visst lag i blått spiller med denne elektronikkprodusenten på brystet. Tviler ikke et sekund på at de lager gode produkt. Design kan de bedre enn de fleste også. Men sånn er det når man er fanatisk fan av et visst lag i rødt

Newcomer Audiofil2012 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic