Panasonic TX-P50ST32Y+TY-EW3D3ME VS TX-P50G20ES

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P50ST32Y+TY-EW3D3ME VS TX-P50G20ES

Min Panasonic TX-P50G20ES gikk i gulvet og skjermen ble ødelagdt.
    Har forsikring som dekker dette.
    Problemet er at forsikringselskapet vil gi meg en Panasonic TX-P50ST32Y+TY-EW3D3ME (8980kr) eller prisen for denne fordi de mener denne tilsvarer min gmale 50G20.
    Noen som kan bekrefte om disse erstatter hverandre? eller kan jeg kreve og få en TV til prisen jeg gav for g20 (11600kr)

Panasonic TX-P50ST32Y+TY-EW3D3ME 50" full HD 3D plasma med et strålende bilde

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrTiger
    Min Panasonic TX-P50G20ES gikk i gulvet og skjermen ble ødelagdt.
    Har forsikring som dekker dette.
    Problemet er at forsikringselskapet vil gi meg en Panasonic TX-P50ST32Y+TY-EW3D3ME (8980kr) eller prisen for denne fordi de mener denne tilsvarer min gmale 50G20.
    Noen som kan bekrefte om disse erstatter hverandre? eller kan jeg kreve og få en TV til prisen jeg gav for g20 (11600kr)

Panasonic TX-P50ST32Y+TY-EW3D3ME 50" full HD 3D plasma med et strålende bilde
    Jeg tror ikke du skal diskutere for mye med forsikringsselskapet på den. Tilsvarende G20-en ville vært G30. På den annen side har det vært mye tull med hele 30-serien, så kanskje prøvd å få dem til å gå med på en 50-serie i stedet Det har vel ikke kommet noen G50, tror jeg.. men det finnes en ST50 som igjen skulle være ca. tilsvarende ST30.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aller først, prisen du har betalt har ingenting å si for forsikringsoppgjøret - du har forsikret egenskapene til produktet, og skal få tilsvarende spesifikasjonsmessige vare.

Produktsammenligning hos Prisjakt

Specmessig på papiret så er G20 og ST32 nesten identiske etter hva jeg kan se. ST32 har nok også bedre bildekvalitet enn G20. MEN - du har ett viktig trumfkort - G20 er THX-sertifisert, det er ikke ST32. I tillegg har ikke produktet PVR-opptaksfunksjon, det hadde G20.

Du får på bakgrunn av dette be de komme opp med et nytt tilbud.

Nå koster jo uansett G30 og GT30 som begge er bedre enn din modell 8000,-, så prisen er som sagt ikke et tema her .

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk er for svar.
    Lurer litt på og kjøpe denne
    Komplett.no - Panasonic 50" 3D Plasma TV TX-P50ST50Y

er dette et greit valg?
    Har engentlig mest lyst til og handle på f.eks Elkjøp, men de har ikke denne modellen...ikke hva jeg kan se.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta pengene og kjøp St50. Denne skal være minst like god som fjorårets toppmodel vt30. Flere hakk opp fra din gamle g20.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •