Trenger hjelp med valg av tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Alekhoff sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Trenger hjelp med valg av tv

Hei, er sikkert mange tråder som dette, men jeg bare spør for å bli litt mer klok på dette med TV valg.

Jeg er på letning etter en ny tv til prege stuen, har nå en 37 tommer, men føler det begynner å bli litt liten, den har heller ikke Full HD.

Det jeg helst vil ha er en 50"+, full HD, minst 3 HDMI innganger. Når det kommer til panel så liker jeg egentlig ikke fargene på LED (syns det blir for "ekte") Så det står vel mellom LCD eller plasma. Jeg kan selvfølgelig kjøpe LED hvis det er det dere mener er best og at jeg får mest for pengene.

Bruksområde for TVen er dette: Bruker den med GET HDPVR, HTPC(mye til å se filmer og tv serier), Xbox 360 til en del spilling og den nye Apple TVen som støtter 1080p.

Prisen burde egentlig ikke gå over 6000,- , men kan alltid strekke meg til 10.000,-

Når det kommer til merke på TVen, er det vel egentlig akkurat det samme, jeg har gode erfaringer med Phillips og Samsung.

På forhånd takk for hjelpen.

EDIT:
    Har forresten sett litt på denne LG 50" Plasma

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil du ha med eller uten 3D?
    Jeg har lest mest om Panasonic i det siste, så anbefalningene mine kommer utifra det jeg har lest. Samsung har også mange gode TV-er, så mine anbefalninger er kun ment som alternativene fra Panasonic. LG TV-en du har sett deg ut er ikke noe dumt alternativ heller.

Uten 3D til ditt budsjett hadde jeg valgt Panasonic G30Y, et glimrende valg og her får du en utrolig bra TV for pengene.

Test i lyd og bilde:
    Panasonic TX-P50G30 | Lyd & Bilde

Kåret til årets 2D TV 2011 i trusted reviews:
    2D TV Of The Year 2011 - Trusted Reviews

-------------------------

Med 3D innenfor ditt budsjett er nok Panasonic UT50 et godt alternativ, prisen er også svært god. Jeg hadde smurt på litt ekstra og kjøpt Panasonics ST50 ettersom den har litt bedre sortnivå og er bedre på å filtrere vekk dagslys. UT50 er kun å anbefale om du sitter i et stupmørkt rom.

Bruker du TV-en mye til film er det kanskje ikke noen dum idé å invistere noen tusenlapper over budsjett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •