Samsung SP-50L7 vs SP-50L3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer Andy Dufresne sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung SP-50L7 vs SP-50L3

Hei

Lurte på om det er noen som har sett begge disse tvene?
    Er det stor forskjell på di?

Har foresten Samsung 60" DLP TV som det går og få tak i?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SP50L7 vs L3

Forskjellen er forenklet sagt designet, pluss at L3 serien har TI HD3 og 1500:1 i kontrast mens L7 serien koster litt mer, har TI HD2+ og minst 2500:1 i kontrast. Begge er bestilt til DVD Hjemmekino messen i spektrum neste helg så da kan dere se forskjellen selv hvis dere er i byen den helga.
    Samsung produserer større en 50" DLP`er.. noen modeller finnes i 56 og 61" varianter, men i norden vil vi ikke se disse med det første. (litt avhengig av responsen vi får selvsagt)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung DLP

Heisann..

Rett på sak, er det mulig og bestille/kjøpe større en 50" Samsung DLP i norge? Jeg ser Samsung selger 1080p skjermer i USA, det hadde vært en drøm!!

MrG

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrG
    Heisann..

Rett på sak, er det mulig og bestille/kjøpe større en 50" Samsung DLP i norge? Jeg ser Samsung selger 1080p skjermer i USA, det hadde vært en drøm!!

MrG
    Nei, desverre... det finnes ikke større enn 50" pr. idag.. SP50L7 (hd2+) og SP50L6 (HD4) er de største som finnes .. Det finnes mange fine størrelser ellers i verden.. f.eks. 56, 61, 67 og 71 (bl.a. denne 71" 1080p http://product.samsung.com/cgi-bin/n...LR7178WX%2fXAA ).... I norge er det vanskelig NOK å selge 50" desverre... amrisene har 100kvm stue.. og hdtv. De har mer bruk for stor TV enn oss her i norden. Jeg ser ikke helt bort fra at en SP61L6 kan dukke opp etterhvert, men inntil videre er det ikke bestemt å lansere denne..
    Det at det ser ut som at den FINNES, og det er jo et godt tegn .. http://www.samsung.ru/products/audio...lp/sp-61l6hxr/

Du kan jo bestille en 71" 1080P DLP fra US, men jeg tror ikke det nødvendigvis er så lurt.. du skal ikke regne med å få den reparert lokalt på en uke hvis det skulle bli behov for det ... men hva skal VI med en 1080p TV Har du så mange 1080p kilder?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, sant nok -->ingen 1080p kilder på meg. Jeg lider nok litt av mye vil ha mer osv...1080i kilder er jo det endel av dog..

Jeg har inngått kompromi med fruen i huset og kastet ut projector og rammelerret og vil følgelig ha inn en DLP/LCD skjerm. Jeg vil "lure" inn en stor skjerm da sitteavstanden min er noe stor for å bevare kino følelsen. Større enn 50" hadde vært kjekt..."show me the light"

MrG

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå går kanskje denne tråden på Samsung, men både sagem og thomson har jo skjermer som er større enn 50".....

Sagem med 56" og Thomson med 60".

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har overhode ikke bestemt meg for merke..Jeg har forsøkt og oppdrive noen som faktisk selger Thomson, uten hell...

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp selger Thomson. Elkjøp på Lørenskog har også noen utstilt.Tror det er 60"eren som er utstilt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •