Sony HX755?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Sony HX755?

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony HX755?

Er på utkikk etter en ny tv og har sett litt på denne Sonyen. Dvs. det er det jeg ikke har gjort Lest litt om den på nett har jeg gjort, men jeg har ikke sett den i noen lokal butikk. Ser de har den på lager hos Elkjøp 8-9 mil herfra, men før jeg legger ut på den turen lurer jeg på om det er noen som har sett denne tv-en eller tilsvarende Sony-modeller og kan fortelle meg om det er verdt bryderiet å kjøre så langt

Hvor i Sonys modellserier befinner denne seg. Regner med at den ikke tilhører det absolutte budsjettsegmentet, men hvor langt opp i modellseriene er den.

Og hvordan er den (eller modellen som denne overtar for)på svartnivå, bevegelser osv?

Kritisk viktig spm: Har den matt skjerm eller har den den høyglans-elendigheta?

Setter pris på hjelp da dette antakelig er en så nye modelll at jeg finner minimalt av omtaler av den på nett.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    er vel den 3dje dyreste i serien. Er nok 85x og 95x som kommer over. Jeg har sett storebrødrene, fantastiskt flotte tver, absolutt noe jeg ville anbefalt hatt på veggen

Den har forøvrig glansende skjerm som de fleste andre tvene på markedet. Er vel bare philips som har noe matte greier, men de ser etter min mening utrolig kjedelige ut

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •