E8005 skrur av automaisk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

E8005 skrur av automaisk

Har kjøpt Samsungs nye E8005 55", men den skrur seg av med gjevne mellomrom, ca. hvert 20-40 min. kun 2-3 sek.?
    Dro så til forhandleren og fikk den byttet da jeg gikk ut ifra at det var en fabrikk feil, men TV nr. 2 har samme feilen, derfor tror jeg det er en bug.
    Oppleves som om skjermen mister strøm, høres ett klikk akkurat som når TVen skrues av, for så å starte igjen etter 2-3 sek.

Noen som kjenner til om dette er en typisk Samsung feil eller hørt om lignende?

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt beste råd er og ringe samsung kundeservice og høyre med dem kanskje du er så uheldig og få samme feil 2 ganger, det kan skje desverre

Eventuelt ta kontakt med utsalgssted

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Software-problem i 1.004 - last ned 1.006 og problemet er løst. Tror ikke softwaret ligger ute på direkte oppdatering via nettverket, men ligger tilgjengelig for nedlastning på SAMSUNG Norge – hjemmeelektronikk som mobiltelefoner, tv , digitalkameraer og laptoper hvor du oppgraderer via en USB-penn!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for godt forslag. Skal sjekke hvilken versjon jeg har, men har prøvd å kjøre update. Men som du sier kan det gjøres via USB.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å oppdatere via innebygget oppdateringssøk i tven gir ikke alltid siste firmware, det tar ofte tid fra noe publiseres hos samsung.no til firmwaren ligger på oppdateringsserverne .

Så last ned nyeste fra PC og legg på USB.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor vi finner disse nedlastbare oppdateringene? Inne på Samsungs egne support side for TV en er det ingen ting bortsett fra pdf manualer. googlet litt uten å finne denne 1.006 (eller 1.005)

Sendt mail til support og fikk faktisk raskt svar noe jeg ble overrasket over, men den foreslåtte løsningen deres var at TVen var i butikk modus, noe den selvfølgelig ikke er.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wilhelm70
    Noen som vet hvor vi finner disse nedlastbare oppdateringene? Inne på Samsungs egne support side for TV en er det ingen ting bortsett fra pdf manualer. googlet litt uten å finne denne 1.006 (eller 1.005)

Sendt mail til support og fikk faktisk raskt svar noe jeg ble overrasket over, men den foreslåtte løsningen deres var at TVen var i butikk modus, noe den selvfølgelig ikke er.
    Støtte for UE55ES8005U

Velg "fastvare"

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempe bra, så ikke den. Da skal det testet i ettermiddag, så er jeg spent på om det løser seg, hvis ikke går TVen tilbake der den kom fra...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wilhelm70
    Kjempe bra, så ikke den. Da skal det testet i ettermiddag, så er jeg spent på om det løser seg, hvis ikke går TVen tilbake der den kom fra...
    Det løser problemet 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •