Kjøpe ny 50" nå eller til høsten?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe ny 50" nå eller til høsten?

Hei!

Jeg skal ha meg en ny 50" TV i løpet av året. Budsjettet er helst 8k, men jeg kan strekke meg til 10k hvis det gir veldig store utslag for kvaliteten.

Er det stor forskjell på om jeg kjøper nå eller til høsten? Er det forventet at det kommer nye modeller til høsten som gjør at jeg kan kjøpe dagens toppmodeller til sterkt reduserte priser? Jeg har absolutt ikke hastverk, så det er uproblematisk å vente til høsten hvis jeg kan spare noen tusenlapper på det.

Og så det store spørsmålet: Hvilken TV bør jeg gå for?!

Håper på noen fornuftige tilbakemeldinger

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan forsåvidt legge til at jeg kun ser film, serier og slikt. Fotball er lite interessant. Det gjør ikke noe om den er opp til 55"... Altså 50-55".

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det kommer nye modeller hele tiden

Hvorfor ikke kjøpe fjorårets toppmodeller billigere nå så slipper du å vente. Sjekk markedet for gode tilbud nå, ikke vent. Jeg kjøpte min Pioneer 50 tommer i 2004. Da kostet den kr 90.000, har jeg angret? nei, ikke en eneste dag, 8 år med en topp TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakket med en fyr som mente at det skulle lanseres en ny teknologi til høsten som ville gjøre at TV-er som i dag koster 15-20k fort kunne havne i underkant av 10k. Mulig han ikke aner hva han snakker om... Stemmer dette? Hvis ikke kan jeg, som du sier, like godt kjøpe nå.

Hvilke(n) modell(er) er i så tilfelle å anbefale? Det er vel LED som er det store nå, eller...?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gullars
    Jeg snakket med en fyr som mente at det skulle lanseres en ny teknologi til høsten som ville gjøre at TV-er som i dag koster 15-20k fort kunne havne i underkant av 10k. Mulig han ikke aner hva han snakker om... Stemmer dette? Hvis ikke kan jeg, som du sier, like godt kjøpe nå.

Hvilke(n) modell(er) er i så tilfelle å anbefale? Det er vel LED som er det store nå, eller...?
    2012-modellene hos de aller fleste er stort sett lansert nå og rulles etterhvert ut i butikker for fullt. Skal du gjøre noen kuppkjøp nå er det rester av 2011-modellene du må plukke.

Det kommer ingen ny revolusjon som vil dumpe prisene på tv-er til høsten, men OLED lanseres nå. Med mindre du har tenkt å bruke mengder av penger på uprøvd teknologi er det uvesentlig.

Om det er LED/LCD eller plasma du bør gå for avhenger helt av bruksmønsteret, men ser man mye film er plasma generelt å foretrekke av veldig mange.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •