Beste 47-52" Plasma TV under 10,000,- ? Valget endte på Sony KDL-55HX823! :O) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var utsolgt på Elkjøp i går siden de fikk inn to bare, men det mange ikke hadde fått med seg var at Lefdal hadde samme tilbud til 9.995,- også. Så da ble det kjøp av denne :smile:

Er det noe register når mang kjøper TVen fra Lefdal/Elkjøp slik at det ikke fungerer å skrive en dato innen den kampanjeperioden for PS3 ble avsluttet? :lol:

Må uansett si at TVen var knall. Men er synd det er litt dyre 3D-briller, og jeg sliter litt med å få oppdrevet noen uten å ty til eBay :sad: Noen forslag?

Er det noen som vet om en side med kalibreringsinnstillinger på denne TV-modellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra annen topic her:

Så de hadde denne tvn på tilbud hos lefdal i sandvika ja,står HX823 i annonse men i butikken var det HX820 de solgte.
    Vet ikke hva som er forskjellen men 820 er vel en "gammel modell" ?
    I avisa sto 823 men at modellen på veggen var merket med 820.
    Synes han sa det var ingen forskjell bare en "tuner greie".......jeg var innom selv om jeg var på jobb så jeg hadde ikke mulighet til å prate noe mere om dette.

Newcomer VortexSurfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigbouce
    Var utsolgt på Elkjøp i går siden de fikk inn to bare, men det mange ikke hadde fått med seg var at Lefdal hadde samme tilbud til 9.995,- også. Så da ble det kjøp av denne :smile:

Er det noe register når mang kjøper TVen fra Lefdal/Elkjøp slik at det ikke fungerer å skrive en dato innen den kampanjeperioden for PS3 ble avsluttet? :lol:

Må uansett si at TVen var knall. Men er synd det er litt dyre 3D-briller, og jeg sliter litt med å få oppdrevet noen uten å ty til eBay :sad: Noen forslag?

Er det noen som vet om en side med kalibreringsinnstillinger på denne TV-modellen?

Artig at vi er flere her som har gjort samme kuppet i går! :-D

Når det gjelde innstillinger,diskusjoner osv rundt denne modellen så vil jeg anbefale denne linken:

Sony Bravia HX823 TV Thread (46/55HX823) | AVForums.com - UK Online

Kanskje vi skulle laget en egen tråd rundt kun denne modellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt latterlig forskjell når man slår av den ambient sensor innstillingen...til det positive altså

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    Helt latterlig forskjell når man slår av den ambient sensor innstillingen...til det positive altså

Ja! Er sååååå happy med dette kuppet så langt!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg var og så heldig og fikk meg denne TV'en fra Elkjøp.

Noen som vet hvor man får kjøpt 3D briller som man kan bruke til denne fabelaktive TV'en? Helst litt billig...

Og en grei 3D bluray spiller som passer til?

Mvh rbfalt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte fra bestbuy til 541kr pr stk, er vel andre litt billigere, men de hadde ikke på lager. Ebay er også et alternativ, men var ikke stort å spare.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken type kjøpte du da?

Har hørt at ikke alle passer til Sony tv'er stemmer dette?

Mvh rbfalt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Sony TDG-BR250, ganske sikker på at det passer til denne tven.

Skal vel komme noen universal etter hvert. Vet at Sony har en type som følger med PS3 3D skjermen som er universal, men har ikke funnet den for seg selv i Norge. Link
    Skal visstnok passe til verfall Sony, Panasonic og Samsung. Kanskje flere...

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rbfalt
    Hei

Jeg var og så heldig og fikk meg denne TV'en fra Elkjøp.

Noen som vet hvor man får kjøpt 3D briller som man kan bruke til denne fabelaktive TV'en? Helst litt billig...

Og en grei 3D bluray spiller som passer til?

Mvh rbfalt

Vurderer å kjøpe Sony spilleren BDP-S590, Elkjøp har denne inne i nettbutikken til 1495,-
    Denne er helt ny , men reviews av den som jeg har sett roser den iallefall :-D

Når det gjelder Briller , så er vel TDG-BR250 det beste per i dag...

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lumi1
    Kjøpte Sony TDG-BR250, ganske sikker på at det passer til denne tven.

Skal vel komme noen universal etter hvert. Vet at Sony har en type som følger med PS3 3D skjermen som er universal, men har ikke funnet den for seg selv i Norge. Link
    Skal visstnok passe til verfall Sony, Panasonic og Samsung. Kanskje flere...

Har du fått disse brillene enda? isåfall hva synes du?! Vurderer de sjøl skjønner du

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VortexSurfer
    Har du fått disse brillene enda? isåfall hva synes du?! Vurderer de sjøl skjønner du
    Har ikke fått de, bestilte på lørdag. Det er vel eneste alternativet, de andre er vel i barnestørrelse om jeg ikke sett feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony Center har 2 stk. 3D-briller (TDG-BR250) til 999,- inkl. de to siste Harry Potter-filmene. Det er uansett billig siden de nesten ikke er på lager i noen nettbutikker, og heller ikke noe billigere. Jeg ga riktignok 170,- ekstra for frakt, men alikevel så ble det ikke noe dyrere enn i noen andre nettbutikker som det er ventetid på uti mai-juni

Jeg må og legge til at jeg er overrasket over hvor godt denne 55HX820 TVen presterer. Jeg er faktisk veldig fornøyd med mange av de forhåndsdefinerte scene-valgene til både film og TV-titting. Ser det er masse justeringsmuligheter til den som vil tukle med det og

Noe av det beste med TVen er at det ikke er en eneste tendens til clouding på den! :-D Det er et veldig stort pluss for min del, da jeg synes det er noe vanvittig forstyrrende på mange TVer

Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VortexSurfer
    Hei, jeg har gått til anskaffelse av en 46'' av denne tv'en. Fikk hengt den opp på veggen i går, og er super fornøyd. Godt bildet også i SD, det var jeg positivt overrasket over.

Det var et must for meg å få skrudd av den omgivelsessensoren. Før den ble skrudd av virker det som om bildet var litt lysfattig. I alle fall i min stue.

Uansett; jeg har de brillene. Selv om jeg ikke har noe å sammenligne de mot, bortsett fra 3d på kino så synes jeg de fungerte bra! Relativt lette, og gir svært god dybde og farge i bildet. Ble ikke vesentlig forstyrret av annet lys. Blir sikkert enda bedre på en 55'' også

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av manfred
    Godt bildet også i SD, det var jeg positivt overrasket over.
    Det ble jeg veldig overrasket over også. Jeg hadde ikke store forventningene da jeg skulle ta i bruk den gamle dekoderen med scart-tilkobling til TVen, men det ble helt knall, enda det er 55". Fikk HD-dekoderen satt opp etter hvert, og det var i hvertfall skikkelig bra bilde på HD-kanalene :-)

Eneste jeg savner med denne TVen er DVB-S. Men kan leve med det når det alt annet er rå kvalitet, og i tillegg var så billig

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •