Dette er Samsungs store håp. Tror «vinke-TV» vil ta av.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dette er Samsungs store håp. Tror «vinke-TV» vil ta av.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, det er vel ikke det som får meg til å hoppe fra sidebenken akkurat.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vrient for oss som har behov for makrofunksjoner. Holder meg til Logitech Harmony enn så lenge.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hatt funksjoner som dette på Xbox360 i lang tid nå, det er artig dem første gangene men så går en tilbake til kontrolleren da det er raskere og mer presist.

Blir nok en fadese.

Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klassisk eksempel på at selv om en kan gjøre det, behøver det ikke å bety at en SKAL gjøre det... Men mens vi alle venter på at OLED, eller noe enda bedre skal bli malen så kan ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Newcomer TV Dinnah sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Hatt funksjoner som dette på Xbox360 i lang tid nå, det er artig dem første gangene men så går en tilbake til kontrolleren da det er raskere og mer presist.

Blir nok en fadese.
    Den Kinect greia til Xbox360 var det første jeg også tenkte på da jeg hørte om dette. Jeg har selv Xbox360, men har aldri sett noen gode grunner til å bruke penger på et sånt leketøy.

Tviler på at folk kommer til å bry seg om disse funksjonene, men tv-en blir nok bestselger uansett pga. fotens artige vugge/slede-design.

Hvorfor bruke ressurser på å utvikle bildekvaliteten når man heller kan selge middelmådig bildekvalitet, tilføye overflødige funskjoner og kle det inn i et glorete design?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folk kjøper Samsung for det at det er Samsung. Har man hørt av naboen eller en overivrig selger med brutto i bakhodet at det er veldig bra selv om det er en bråte med flatskjermer med bedre bilde som fjorårets D8005 så går man for hypen. Ønsker man masse stæsj så er jo Samsungen best, bildemessig er nåværende verre enn tilsvarende fra 2009 .... 0.01 i sortnivå på B8005 vs 0.03 på D8005 som er siste tilsvarende test fra samme side.

Samsung UE40B8000 / UE46B8000 Review: B8000 200Hz LED TV
    Samsung UE55D8000/ UE46D8000 (D8000) 3D LED TV Review

3D, Smart funksjoner og design er forskjellen i ett nøtteskall. Faktisk teknisk sett blitt dårligere rent bildemessig. Og folk betaler 18000 kroner for en tv som en LCD til halve prisen kunne gjort jobben bedre på selve bildet. Skulle det blitt en LED så hadde eg personlig ventet til tester på Sony, Philips, LG sine kom på markedet før det hadde blitt noe innkjøp.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung plasma er beste tv-en, uavhengig av vinking...og Samsung er også i ferd med å ta over som beste mobiltelefoner, så Samsung gjør det bra...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utenom en 3-4 Kuroer, en VT50, GT50 og ST50 uten at det finnes en eneste test fra noensteder om ES8005. Heiagjenger på nettet er patetisk uansett. Ræve er ræva og godt er godt. Plasmaen er god, telefonene er god, Blu-ray spillerne er god, LED-tvene er håpløs sammenlignet med andre toppmodeller og mellomsjiktmodeller.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Utenom en 3-4 Kuroer, en VT50, GT50 og ST50 uten at det finnes en eneste test fra noensteder om ES8005. Heiagjenger på nettet er patetisk uansett. Ræve er ræva og godt er godt. Plasmaen er god, telefonene er god, Blu-ray spillerne er god, LED-tvene er håpløs sammenlignet med andre toppmodeller og mellomsjiktmodeller.
    Plasma er eneste som betyr noe da...? Siden Plasma er beste tv-en, har aldri skjønt meg på de som betaler mye mye mer for LED...

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri klart plasma selv om jeg hjerne skulle. Største problemet med plasma er flimring. Er vel ikke alle som ser det, men jeg legger umiddelbart merke til det. Jeg var ferdig med det da jeg la CRT-skjermer bak meg. Og jeg liker heller ikke maur-effekten.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommelom
    Jeg har aldri klart plasma selv om jeg hjerne skulle. Største problemet med plasma er flimring. Er vel ikke alle som ser det, men jeg legger umiddelbart merke til det. Jeg var ferdig med det da jeg la CRT-skjermer bak meg. Og jeg liker heller ikke maur-effekten.
    Flimring på Samsung Plasma? tror du må ha erfaring fra Panasonic? Har hatt flere Samsung plasmaer nå, og ikke lagt merke til noe flimring, og jeg legger merke til feil, bytta tv mange ganger, men ikke pga flimring...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung sine fineste plasma TV'er har vært blant de beste kjøp de siste åra.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung Plasmaene er ett hav av ganger bedre enn LED skjermene, men Panasonic har knust sin egen VT30 og PS64D8005 med billigmodellen ST50, og GT og VT50 er bedre enn den igjen så hvis Samsung forbedrer sortnivået sitt til bortimot 0.009 så er det ett kjempealternativ, følger vi Samsung LED kvalitetforfallet så blir det dårligere enn fjorårets. Men det tror eg ikkje skjer.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjernkontrollen er en så til de grader gammeldags og utdatert måte å styre enheter på. Kan ikke fatte hvorfor man i 2012 fortsatt sitter med en klump med knapper i hånden for å styre noe som helst.
    Bytte av kanaler og justering av volum skulle selvfølgelig vært små enkle fingerbevegelser.

Synd løsningene ikke er presise nok foreløpig.

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av øyvind.h
    Bytte av kanaler og justering av volum skulle selvfølgelig vært små enkle fingerbevegelser.
    Og med familien samlet foran tv'en så skiftes kanaler og volum hver gang noen klør seg etc? Enig med andre over, morsom gimick, men jeg vil heller ha logitech harmony, og ha kontroll på hva som skjer

Men kanskje Kymera Magic Wand er tingen for deg, iom en med den sitter og vifter i luften?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Samsung Plasmaene er ett hav av ganger bedre enn LED skjermene, men Panasonic har knust sin egen VT30 og PS64D8005 med billigmodellen ST50, og GT og VT50 er bedre enn den igjen så hvis Samsung forbedrer sortnivået sitt til bortimot 0.009 så er det ett kjempealternativ, følger vi Samsung LED kvalitetforfallet så blir det dårligere enn fjorårets. Men det tror eg ikkje skjer.
    Jeg bare lurer. Er det om å ha lavest tall? OG er det mulig å se forskjell på en tv som har 0,009 og en som har 0,011?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung

Har lest endel bruker erfaringer på uk avforum og verken motion eller voice funker noe spesielt bra på e8000 samsungene pene tvr helt klart men litt for mye gimicks i år fra samsung.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Jeg bare lurer. Er det om å ha lavest tall? OG er det mulig å se forskjell på en tv som har 0,009 og en som har 0,011?
    Ikke minst er disse tallene verdiløse med mindre det oppgis hva de er målt i.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaktmestern
    Har lest endel bruker erfaringer på uk avforum og verken motion eller voice funker noe spesielt bra på e8000 samsungene pene tvr helt klart men litt for mye gimicks i år fra samsung.
    Jeg bryr meg svært lite om disse ekstrafunksjonene...bare bildet er bra er jeg fornøyd Og så håper jeg buzzing er lavere enn tidligere...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •