TV til maks 8k, vurderer PS51D555

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV til maks 8k, vurderer PS51D555

TVen kommer til å bli brukt mest til film og serie titting. Så det er det jeg bryr meg mest om. Jeg har lyst på størst mulig tv egentlig, men jeg har også lyst på god bildekvalitet. Kanskje litt vanskelig å få begge deler på et så stramt budsjett.

Jeg har sett litt på Samsung PS51D555 Samsung PS51D555 | Lyd & Bilde er dette et godt kjøp? Noen her som har noe erfaring med den?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne tv`n og er kjempefornøyd!
    Kjøpte denne for å ha en billig tv på hytta og dette er også min aller første erfaring med 3D. Og etterhvert blir det nok Samsung 3D tv hjemme også. Jeg har egentlig ingenting galt å si om denne tv`n da du får svært mye for pengene. Jeg har Riks-Tv kort i tv og dette fungerer helt topp. Hytta ligger egentlig utenfor dekningsområdet til Riks-Tv men tuneren tar allikevel inn signalene og er mer følsom enn en Humax jeg hadde før.
    Skal jeg si noe negativt så må det være at tv`n gir ett forferdelig gjenskinn da jeg har store vinduer tvert imot og dette er svært plagsomt. Heldigvis har jeg liftgardiner som jeg kan ta ned og da forsvinner gjenskinnet. Så har du vinduer imot så må du tenke deg om og heller kjøpe en tv som ikke har en så blank overflate på skjermen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne så jo ikke dum ut i det hele tatt. Ser Lyd&Bilde oppgir utsalgspris til 5995,-. Men jeg finner tven kun hos dustin, til over 7000 kr, nesten 8000 inkl. frakt. Da fristet det ikke like mye.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    D555 er den nordiske utgaven. Leter du litt mer på Dustin, komplett osv så ser du at de har D550 som er nøyaktig den samme skjermen til rundt 5500kr. :-D

Du får vel ikke nordisk garanti fra Samsung tror jeg, men hva skal man med den når man har forbrukerkjøpsloven? :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Calpern
    Jeg har sett litt på Samsung PS51D555 Samsung PS51D555 | Lyd & Bilde er dette et godt kjøp?
    Sorry for noe off topic. Hentet ut fra L&B anmeldelsen. "Vi foretrakk å bruke Dynamisk-modus på dagtid for å dra nytte av den ekstra lysstyrken." Horribelt...
    Les denne i stedet. Det er en TV anmeldelse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •