Samsung 2012 Plasma Tv-er! :) - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19
Viser resultater 361 til 365 av 365
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei samsung-venner:

Jeg har sett på Samsung PS60E530 som jo er en stor og rimelig skjerm - er denne plaget med en del av disse pops/buzz/osv... som andre modeller, eller er det et godt kjøp?

Er jo snart umulig å finne en brukbar TV...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hei samsung-venner:

Jeg har sett på Samsung PS60E530 som jo er en stor og rimelig skjerm - er denne plaget med en del av disse pops/buzz/osv... som andre modeller, eller er det et godt kjøp?

Er jo snart umulig å finne en brukbar TV...
    Kan ikke uttale meg om tven du henviser til, men er bare hjertens enig med "hjertesukket" ditt på slutten. Er noe "feil" med alle tv i dag. Ingen 100% produkter. Ille det skal være sånn.

Jeg har slitt med blinking, popping og tendens til vibrering i dag. Har sett 3-4 fotballkamper, og det har vært ille til tider. Har dog funnet ut at hvis en setter dynamisk kontrast til "lav", så begrenser jeg de verste blink/vibrasjoner.
    Lykke til videre i jakt på tv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt kjempefornøyd med min Samsung 64 tommer plasma, fantastisk tv

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har den PS64e8005 plasma tven jeg har her? Har du hatt den stående lenge på tv2 og ikke fått noe problem med noe innbrenning? Jeg er så redd for å ha tven stående mer enn et par minutt på tv2, pga jeg opplevde en varig innbrenning på forrige samsung plasmaen, og måtte sende den tilbake...skal visst være et mye mindre problem i denne tven enn modellene året før...men fint hvis noen her har denne tven og kan bekrefte at det ikke blir antydning til innbrenning en gang på tv2? Har prøvd sende mange eposter til tv2 og bedt de skifte til en mer innbrenningsvennlig logo, men får ikke noe respons...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Er det noen som har den PS64e8005 plasma tven jeg har her? Har du hatt den stående lenge på tv2 og ikke fått noe problem med noe innbrenning? Jeg er så redd for å ha tven stående mer enn et par minutt på tv2, pga jeg opplevde en varig innbrenning på forrige samsung plasmaen, og måtte sende den tilbake...skal visst være et mye mindre problem i denne tven enn modellene året før...men fint hvis noen her har denne tven og kan bekrefte at det ikke blir antydning til innbrenning en gang på tv2? Har prøvd sende mange eposter til tv2 og bedt de skifte til en mer innbrenningsvennlig logo, men får ikke noe respons...
    Ingen?

Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •