Sony KDL-60NX720 VS Samsung UE60D6505

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL-60NX720 VS Samsung UE60D6505

Har sett på Sony TVen på Sony Center på Karl Johan. Men vil gjerne sammenligne den opp mot noe. Så ser at Samsung har en ganske bra TV også i samme prisklasse.

Ut fra hva jeg leser så har Sony sin TV om mulig bedre bildekvalitet i 2D, men Samsung er bedre i 3D. Det jeg liker med Samsungen er at panelet er det samme som i D8000 serien. Og at det er 200 mhz panel. Hvor Sony sin bare er 100.

Har noen noe input om disse to?

En mulig plan B er en Sony 55 tommer som også har 200 mhz panel.
    Sony KDL-55hx820

AKIRA

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med sony kdl 55hx823 fra dustinhome.no satt ned fra 19400 til bare 12990 :P helt latterlig billig :P

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er en mulig Plan B. Samme specs som 820 mener jeg. Men jeg har en 46 tommer i dag. Og opp til 55 virket litt puslete..he he. Tenkte jeg burde gå opp til 60.

AKIRA

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AKIRAx27
    Ja, det er en mulig Plan B. Samme specs som 820 mener jeg. Men jeg har en 46 tommer i dag. Og opp til 55 virket litt puslete..he he. Tenkte jeg burde gå opp til 60.

AKIRA
    syns også du burde det 55er beskjedent, skulle gjerne gått opp til 60 selv om jeg fikk lov :P

Jeg syns da sony tven her ser mye bedre ut en samsung og jeg hadde tatt den om valget var mellom de to, men igjen skal du bruke den mye til 3D kan det hende samsung er bedre

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville også sterkt vurdert SHARP sine skjermer f.eks LC60-841. Samsung i så store dim 60" med sin egde led kan bli bob bob er min erfaring. Sharp og sony er bedre her. NX er bedre på 3D enn EX selv om den er kun 100HZ i panelet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke savnet 3D per dags dato...og jeg er ikke helt solgt på det til hjemmebruk. Så det er ikke så viktig.

Primære grunnen til å bytte er fordi jeg har flyttet. Og avstanden fra veggen til sofaen har økt. Så vil beholde samme opplevelse ved å øke skjermstørrelsen. 60 er det absolutte det største jeg kan gå for på den veggen. Og ha plass til høytalere ved siden av.

AKIRA

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •