Test av Sony HX855? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 128
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ilalo83
    Jeg kjøpte de brillene i bergen ( 3d starter pack )

Elkjøp hadde tilbud på tven til 15.000 i går ink fri frakt

Jeg bestilte den forrige uke,men har enda ikke fått noe sporingsnummer,den skulle ikke være hos meg før 29.06 sa de,så jeg lurer på når dere evt bestilte siden dere allerede har fått sporingsnummer
    Jeg bestilte i går Når den var på tilbud. Fikk ny melding i stad om at den blir kjørt ut til meg nå i kveld, så Bring leverer den før 21.00.

Veldig raskt syns nå jeg!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tuller?
    Hvorfor i all verden må jeg vente til 29.06 da når jeg bestilte den forrige uke?
    jaja,kan ikke gjøre noe med det uansett

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk også bestilt en!

Har ikke bruk for den før om et par mnd, når den nye leiligheten min står ferdig - men jeg tipper at denne ikke blir noe særlig billigere på den tiden!
    Gleder meg som en liten unge til å teste skjønnheten. Fruen i huset var faktisk _nesten_ like gira som meg! Det er ikke hver gang, når det gleder duppeditter dippedutter.
    Nå kan jeg flytte min Samsung UE46C7705 på "kontoret" mitt. Dvs FIFA-rommet, når madammen skal se på vampyrseriene sine.

Litt digresjoner her... Men uansett, jeg ser frem til å leke meg med dette (tilsynelatende) fantastiske stykket forbrukerelektronikk!
    Takker for innskudd og erfaringer i tråden, jeg kommer tilbake med mine erfaringer når de er modne nok til å deles.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig det har blitt nevnt før,men er det et sted jeg kan finne innstillinger slik at bildet blit bedre enn "ut av boksen" ?

Lastet ned en DVD som heter DVE ( digital video essentials ) ,men ingen anelse om hvordan det fungerer og om det er noe bra

Kjipt å vite at jeg har et par 3d briller liggende pluss noen 3d filmer ,men ingen tv enda :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tuller?
    Hvorfor i all verden må jeg vente til 29.06 da når jeg bestilte den forrige uke?
    jaja,kan ikke gjøre noe med det uansett
    Mottok tven nå, og som fryktet var esken stooor. Var alene hjemme akkurat når posten kom med den, så måtte bære den opp alene. (anbefales ikke) Imponert over Elkjøp nå, etter litt problemer før, bestilte i går kveld. Og nå er den i stuen min på under 24 timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    misunner deg sånn nå,håper du koser deg masse med den

btw,om du skal ha litt billigere 3d briller,så bestilte jeg herfra også ( 1 stk )

http://www.pixmania.com/no/no/100721...dg-br250b.html

Fikk de 3 dager etter jeg bestilte

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    misunner deg sånn nå,håper du koser deg masse med den

btw,om du skal ha litt billigere 3d briller,så bestilte jeg herfra også ( 1 stk )

http://www.pixmania.com/no/no/100721...dg-br250b.html

Fikk de 3 dager etter jeg bestilte

Takk for tips! Men tror jeg heller venter på disse: TDG-BR750 (TDGBR750, TDGBR750) : Tilbehørssøker : Sony

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte selv på de først,men så har jeg lest at glasset gir en "foggy" look når man bruker de

Sony TDGBR750 Titanium 3D Active Glasses

Folk som har testet de har returnert de pga nettopp dette,de sier 250 brillene er mye bedre ( ikke like behagelig å ha på )

Btw,kanskje litt offtopic,men vet noen om man forsatt får tilbud om man registrerer tven på sony sine sider? som en ps3 til litt over 500 kr osv?

TV-tilbud | Tilbud og kampanjer fra Sony : Sony

Eller gjelder det ikke for denne modellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tilbudet du tenker på er til fjorårsmodellene, for å få fart på dem

Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Takk for tips! Men tror jeg heller venter på disse: TDG-BR750 (TDGBR750, TDGBR750) : Tilbehørssøker : Sony
    Ouch!!

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min tv blir heller ikke sendt før "forventet 27.06". Kjipt, men ikke mye man kan gjøre

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere som forsatt venter på tven sin ? Fikk beskjed om at den sendes imorgen ( 02.07 ) Håper de holder det de sier,har ventet i flere uker nå
    var innom Sony center og der kan de bekrefte at de sliter med å levere 55"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå hatt TV'n i noen dager og synes at bilde er meget bra, men lyden er en katastrofe. TV'n er koblet opp mot et Yamaha hjemmekino anlegg, men synes at det er unødvendig å kjøre alt for å se på nyhetene. Kommer til å kjøpe meg et sett med aktive høytalere som blir brukt til daglig titting.

Har også anskaffet meg 2 par 3D briller, satset på TDG-BR750, synes disse virket bra, kunne til og med ha mine styrkebriller under. God og bruke også.

Gleder meg til å høre om noen har begynt å se på finjustering av bilde, her har jeg ikke gjort noe som helst.

SONY -- 8)

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjapt spørsmål....

Det er jo tilbud på denne igjen på lefdal/elkjøp...

Jeg blir sittende ca 30 grader på skjermen "fra sweet spot", her godstolen står... Er det merkbart dårligere bilde 30-45 grader ut, eller er det som og sitte på midten... Hvis det er dårligere, da er vel plasma tingen for meg...

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal sjekke når jeg kommer hjem til helgen....

Newcomer conkey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bflemmin
    Kjapt spørsmål....

Det er jo tilbud på denne igjen på lefdal/elkjøp...

Jeg blir sittende ca 30 grader på skjermen "fra sweet spot", her godstolen står... Er det merkbart dårligere bilde 30-45 grader ut, eller er det som og sitte på midten... Hvis det er dårligere, da er vel plasma tingen for meg...

mvh
    "Betragtningsvinkler
    Betragtningsvinklerne er ikke helt optimale. Vi var ikke i stand til at bekræfte, men det ligner et Sharp-panel, som sidder i HX855. Sharps paneler har netop en tendens til udvaskning af farver fra en vinkel, og farver kan få en pastel-agtig nuance. Det samme sker på HX855 fra omkring 30-40 graders vinkler." (Klippet fra flatpanels.dk sin test av skjermen)

Men vent på tilbakemelding fra noen som har skjermen du, så er du sikker. Er jo en kjempeskjerm etter det jeg forstår. Skal love deg det foregår intens jobbing med mine budsjett for å få råd til denne nå... Eneste minus for meg er denne tiltingen bakover. har en relativt høy tv-benk (kanon til å holde små hender borte fra skjermen) så er redd jeg vil få for stor vinkel ut fra sitteposisjonen min.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne hellingen bakover tenkte jeg å redusere noe med å montere filtputer på de bakre føtterne, dette vil endre vinkelen betraktelig. Jeg synes denne hellingen er både stilig og behagelig å se på.

Kommer tilbake med innsynsvinkel når jeg er hjemme, men mitt svar vil ikke være et vitenskaplig svar, men et svar fra en normal forbruker med "litt" innsikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hvis man ser på fra siden 30-45 grader så ser det forsatt bra ut,derimot har du en del vinduer og det er sol ute så er det ikke optimalt,men det er sikkert sånn med flere skjermer,ink plasma vil jeg tro

Endelig fått tvn så nå har jeg lekt meg med instillinger jeg har funnet samt skaffet meg Kalibrerings disk
    Bildet er uten tvil det beste jeg har sett,lyden er skuffende men jeg driter i det siden jeg har hjemmekino,man kan uansett skaffe seg en lydplanke om det er behov for det..

3D effekten er også noe av det beste jeg har sett

Alt i alt vil jeg si meg fornøyd og folk som kommer på besøk måer når de ser på størrelsen og designet..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd å se på TV'n med forskjellige innsynsvinkel og mener at jeg kan sitte bra langt ut før man begynner å se endringer i bildekvalitet, det er nesten slik at ingen sitter så langt ut for å se på TV. Så etter mitt syn så synes jeg at dette med innsynsvinkel er ikke noe problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med clouding og svartnivå på denne tv? Jeg spiller en del rpg-spill på pc og tenker bruke tv som skjerm i tillegg til film og tv-titting. Viktig at detaljer i mørke scener kommer frem for spilling. Blir dette rett tv eller er det kun plasma som gjelder?

Side 4 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •