Reklamasjon av Samsung plasma-TV, hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reklamasjon av Samsung plasma-TV, hjelp!

Hei!

Jeg har nettopp fått beskjed om at min 50" plasma kjøpt høsten 2008 har blitt ødelagt, og at den ikke vil bli reparert, slik at kjøpet blir kreditert meg ettersom det er en reklamasjonssak. Denne kostet 8995 kr. Nå ser jeg at det har kommet et uspesifisert beløp inn på min konto pålydende kr 2800, og ettersom jeg ikke venter noen som helst sum av den typen inn på konto slår det meg at dette sannsynligvis er krediteringen av TV-en... Men kan jeg virkelig ikke forvente en høyere sum? Jeg syntes i så fall dette blir for dårlig, får jo ikke noe i nærheten av en ny TV i nogenlunde størrelse for den prisen

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av shhweb
    Hei!

Jeg har nettopp fått beskjed om at min 50" plasma kjøpt høsten 2008 har blitt ødelagt, og at den ikke vil bli reparert, slik at kjøpet blir kreditert meg ettersom det er en reklamasjonssak. Denne kostet 8995 kr. Nå ser jeg at det har kommet et uspesifisert beløp inn på min konto pålydende kr 2800, og ettersom jeg ikke venter noen som helst sum av den typen inn på konto slår det meg at dette sannsynligvis er krediteringen av TV-en... Men kan jeg virkelig ikke forvente en høyere sum? Jeg syntes i så fall dette blir for dårlig, får jo ikke noe i nærheten av en ny TV i nogenlunde størrelse for den prisen
    Kunne vært moro og hørt,hva du mener med ødelagt,hva har skjedd,uansett prisen du har fått inn er jo helt hinsides alt !!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, burde vært mer presis

Greia er at bildet plutselig forsvant, mens lyden fortsatt var der. Verkstedet konstaterte relativt raskt at hele plasmapanelet er defekt. Butikken (som jeg ikke vil nevne med navn før jeg er helt 100% sikker på at de faktisk har bydt meg så lav pris som de har, det finner jeg ut på mandag) ga da verkstedet beskjed om å skrote tv-en, med beskjed om at kunden (jeg) skulle krediteres. Summen er helt hinsides ja, og jeg kan ikke vente med å få snakket med noen på kundeservice på mandag... Typisk at det ble helg og stengt før jeg fikk summa meg

edit: Haha, fant ut av hele greia nå. Det viser seg at innskuddet på konto er et smått utrolig sammentreff fra en annen kilde som ikke har noe med TV-en å gjøre. Så da kan denne ses på som avsluttet i første omgang, før det eventuelt skulle bli noen problemer med den faktiske summen. Men det får man da ikkke håpe

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Ja, burde vært mer presis

Greia er at bildet plutselig forsvant, mens lyden fortsatt var der. Verkstedet konstaterte relativt raskt at hele plasmapanelet er defekt. Butikken (som jeg ikke vil nevne med navn før jeg er helt 100% sikker på at de faktisk har bydt meg så lav pris som de har, det finner jeg ut på mandag) ga da verkstedet beskjed om å skrote tv-en, med beskjed om at kunden (jeg) skulle krediteres. Summen er helt hinsides ja, og jeg kan ikke vente med å få snakket med noen på kundeservice på mandag... Typisk at det ble helg og stengt før jeg fikk summa meg
    Var jeg deg ville jeg ringt samsungs kundetelefon og sjekket opp med de,mener det er 5 års reklamasjon på evt billedrøret!! tlf 81556480.Hvilket verksted mener du,verkstedet til butikken??

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Var jeg deg ville jeg ringt samsungs kundetelefon og sjekket opp med de,mener det er 5 års reklamasjon på evt billedrøret!! tlf 81556480.Hvilket verksted mener du,verkstadet til butikken??
    Jepp, men jeg var for rask på avtrekkeren. Ventet overhodet ingen andre innskudd på konto, så trakk forhastede konklusjoner. Det er altså bare å vente og se hvilken sum jeg faktisk blir tilbudt. Satser på den er en del høyere

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jepp, men jeg var for rask på avtrekkeren. Ventet overhodet ingen andre innskudd på konto, så trakk forhastede konklusjoner. Det er altså bare å vente og se hvilken sum jeg faktisk blir tilbudt. Satser på den er en del høyere
    Ja ellers skulle det ikke være noe problem og få byttet panelet.Selv er jeg av de som har fått nytt panel etter mye trøbbel med rosa plasmastøy.Fikk dette heldigvis på garantien "jeg med mange andre her ute" :neutral: Noen har fått forskjellig meldinger alt anng hvor man bor.Men jeg fikk nytt panel som er helt fantastisk.Bor du evt i Oslo kan du være heldig og få levert inn tv,n på Dahlens.Flinke folk som mekker for Samsung!! Lykke til!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •