Samsung 6755 DNS problem/ internett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Samsung 6755 DNS problem/ internett

    Hei.

    Prøver å få tven til gamlingen opp å gå på trådløst, men det var ikkje så enkelt visst..

    Via kabel funker det greit, men med trådløst viser det seg at eg sliter.

    Eg får kontakt med ruter, tv`en får ip adresse, men det hele ender med at eg får bedskjed om at det er noe gale med DNS instillingene og at eg må kontakte internett leveradøren.

    Eg gjorde det og de forstod ingenting siden tv`en hadde fått ip..
    Forsøkte forskjellige kombinasjoner i manuellt ved hjelp av han fra telenor, men ingenting hjalp.


    Noen som har noen ideer??

    Sitter bak et zyxel modem..

  2. #2
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skyler
    Hei.

    Prøver å få tven til gamlingen opp å gå på trådløst, men det var ikkje så enkelt visst..

    Via kabel funker det greit, men med trådløst viser det seg at eg sliter.

    Eg får kontakt med ruter, tv`en får ip adresse, men det hele ender med at eg får bedskjed om at det er noe gale med DNS instillingene og at eg må kontakte internett leveradøren.

    Eg gjorde det og de forstod ingenting siden tv`en hadde fått ip..
    Forsøkte forskjellige kombinasjoner i manuellt ved hjelp av han fra telenor, men ingenting hjalp.


    Noen som har noen ideer??

    Sitter bak et zyxel modem..
    Hvis du ikke alt har prøvd så kan du jo gjøre et desperat forsøk på å taste inn DNS-servere manuellt. 195.159.0.100/200 er i hvert fall to jeg kommer på i farta om du er for lat til å lete etter egne (PowerTech sine, fungerer ypperlig)

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for svar

    Med 195.159.0.100/200 får eg ip adresse , men fortsatt beskjed om at det er noe gale med DNS og eg må kontakte leverandøren min.

    Når eg kontakter de forstår de ingenting ??

    Noen som har peiling på modemet får å se om det er noe galt der kanskje ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •