Hjelp til å velge TV! 55" samsung vs 55" sony!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til å velge TV! 55" samsung vs 55" sony!

Hei.

Skal kjøpe ny TV å er veldig usikker på hva jeg skal velge! Valget står imellom 2 stk.

nr1: Sony
    nr2:Samsung

Jeg hadde først bestemt meg for samsungen, men så blei jeg anbefalt sony TVn istedet. Og i tillegg til sony tvn så fikk jeg med PS3 for bruk av 3D bluray spiller for 500 kr ekstra.

Hva mener dere? Samsungen er klart penest design messig! Men er sony best bildekvalitets messig?

Kom med deres meninger, og gjerne hvis noen har noen av de?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet

Har ikke kalibrert H823 men har kalibrert 723 og 923. Begge de er meget gode skjermer som jeg ikke nøler med å anbefale forran D8005 til folk som spør. Rent personelig synes jeg D8005 er mest design forran bilde(LED utgaven). Samsung er IKKE= best selv om mange kunder mener/tror det.

Newcomer LimaFoxtrot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den samsungen du linker til, syns mange klager på sort nivået i samsung sin led, jeg syns den er helt fantastisk, litt klumsete meny som jeg syns samsung alltid har hatt, satt i en stund å stilte inn tven, men fy **** for et bilde da, design og tilkoblingsmuligheter får 10 av 10 av meg, Men skulle jeg kjøpt en tv nå, så hadde jeg sett nermere på LG, Har lenge undervurdert det merket, Neste tv blir det garantert LG på meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •