HJELP! pluttselig ingen lyd på tv=S sharp 52 led

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HJELP! pluttselig ingen lyd på tv=S sharp 52 led

Hei.

Satt og halvsov i sofaen og tlf ringte. satte tv på mute med harmony fjernkontrollen. Når jeg skal slå på lyden igjen så er det kun hodetlf utg som har lyd.
    Når jeg skrur volum opp er det bilde av hodetlf. så det ver det som gjør at lyden ikke kommer ut av høytalerne til tv.
    Jeg har sett igjennom menyer, trykkert flere ganger og lenge på alle knappene, tilbakestil tv til fabrikkinnstilling, men ingen ting skjer,

Jeg har en kabel som går fra utgangen bak tv og ned til tvbenken, den er ment for at jeg skal kunne koble til hodetelefoner hvis jeg vil det, men det har aldri virket. Men nå er det bare det som virker.

Noen som vet hvordan jeg får slått av det?

Dette er en sharp led 52" som jeg kjøpte for ca en mnd siden

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svaindog
    Hei.

Satt og halvsov i sofaen og tlf ringte. satte tv på mute med harmony fjernkontrollen. Når jeg skal slå på lyden igjen så er det kun hodetlf utg som har lyd.
    Når jeg skrur volum opp er det bilde av hodetlf. så det ver det som gjør at lyden ikke kommer ut av høytalerne til tv.
    Jeg har sett igjennom menyer, trykkert flere ganger og lenge på alle knappene, tilbakestil tv til fabrikkinnstilling, men ingen ting skjer,

Jeg har en kabel som går fra utgangen bak tv og ned til tvbenken, den er ment for at jeg skal kunne koble til hodetelefoner hvis jeg vil det, men det har aldri virket. Men nå er det bare det som virker.

Noen som vet hvordan jeg får slått av det?

Dette er en sharp led 52" som jeg kjøpte for ca en mnd siden
    Prøv å ta ut kabelen.
    Det er ikke uvanlig at slike kontakter har en bryter som gjør det mulig å automatisk mute høytalere når hodetelefon kobles til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, jeg kan jo prøve.
    Når jeg går inn i innstillingene på tvn så får jeg ikke lov til å gå inn på lydinnstillinger.
    Jeg får kun lov til å velge om lyd skal komme til hodetelefoner eller en utgang..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gjorde det og da kom lyden tilbake.
    Men så fort jeg plugger den i igjen så kobler den inn hodetelefonene igjen :S
    det må være en feil det? Kabelen har jo vært plugga i helt siden jeg kjøpte tvn for 1 mnd siden, og pluttselig så skrur den seg over selv .

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svaindog
    gjorde det og da kom lyden tilbake.
    Men så fort jeg plugger den i igjen så kobler den inn hodetelefonene igjen :S
    det må være en feil det? Kabelen har jo vært plugga i helt siden jeg kjøpte tvn for 1 mnd siden, og pluttselig så skrur den seg over selv .
    Det er kanskje en innstilling for automatisk mute ett eller annet sted i menyene på TVen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke funnet den, men det må jeg sjekke nærmere tror jeg-. høres jo logisk ut. de fleste ledskjermer henger jo på veggen, og da er det jo ikke noe poeng med stereojack bak tvn, man kommer jo aldri til den uten å måtte ta tvn ned fra veggen..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •