Grundig 55 FLE 9170 BP mot PC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grundig 55 FLE 9170 BP mot PC

Jeg kjøpte Grundig 55 FLE 9170 BP for en drøy uke siden hos elkjøp. Tv'en i seg selv er grei, men jeg har et problem som jeg ikke får løst på ettersom jeg ikke er noen guru på dette området.

Når jeg kopler pc'en til tv'en så får jeg en veeeldig ubehagelig delay når jeg drar musepekeren over skjermen, og jeg bruker mest tven til å se HD tv serier og filmer.

Skjermkortet mitt i pcen er et nvidia gtx580 med 2 HDMI utganger på. Jeg kjører signalet gjennom en Onkyo TX-SR608 A/V reciever før jeg går i tven (alt går selvfølgelig gjennom HDMI).
    Jeg har prøvd å se etter noen innstillinger i recieveren, tv'en og i skermdriveren uten å finne "fix button". Så før jeg går hen å leverer tv'en tilbake på 30dagers åpent kjøp, så tenkte jeg gjerne at noen kan gi meg et par tips så jeg kan prøve først?

Og en ting til, er det ikke mulig å kjøre opp bildefrekvensen ut fra windows høyere enn 60Hz? Eller er dette noe tv'en skalerer opp?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du prøvd å sette tven i game mode?

Lurer selv på om jeg skal kjøpe denne tven, er jo billig, stor og bildekvaliteten er mer en god nok.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bro84
    har du prøvd å sette tven i game mode?

Lurer selv på om jeg skal kjøpe denne tven, er jo billig, stor og bildekvaliteten er mer en god nok.
    Jeg prøvde alt jeg kunne, men desverre fikk jeg det ikke til. Jeg benyttet meg av 30dagers åpent kjøp. Synd egentlig for det var en grei pris for en OK 3D tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thomhelg
    Jeg prøvde alt jeg kunne, men desverre fikk jeg det ikke til. Jeg benyttet meg av 30dagers åpent kjøp. Synd egentlig for det var en grei pris for en OK 3D tv.
    Kjempetakk for svar, det gjør mine valg mye enklere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •