Noen som har LG PZ950

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har LG PZ950

Tid for ny tv her.....vurderer igjen LG 8) Har en LG PS8000 som er 3 år nå.
    Har sett på den PZ950, noen som har denne og kan fortelle litt om den? Sortnivå innbrenninger o.l. Regner med innbrenningsproblemet er redusert siden PS8000
    Så regner med at 2011 toppmodellen er bedre enn 2009 toppen er jo 3D som frister litt også. Vurderer også LW450 led modellen, men har en følelse på at Plasma fortsatt er best

(Har som noen vil huske ikke vert snill i omtalen om LG....men det er jo uansett en god TV, har jeg kommet til etterhvert 8) )

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har LG 60PZ950W 60" Plasma-TV som jeg fikk i erstatning for
    Samsung 63 tommer som gikk i stykker.Jeg må si at Samsung tven var bedre på alle områder,men LGen er grei den også men har dårligere sortnivå og jeg får lettere innbrennig på den men en grei tv til den prisen
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei er akkurat den prisen....ser de har den til 7990 på komplett, må opp 3-4000 for å få Panny eller Sammy, og tror kanskje ikke de er verdt det likevel.
    Men en annen ting...på min PS8000 å er det en slik merkelig ujevn lysstyrke, er av og til en ser at lyset øker 1 sekund eller 2, som et lite lysblaff, tror det er mellom mørke og lyse scener....dette er vel borte på Z950?

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Janome
    Nei er akkurat den prisen....ser de har den til 7990 på komplett, må opp 3-4000 for å få Panny eller Sammy, og tror kanskje ikke de er verdt det likevel.
    Men en annen ting...på min PS8000 å er det en slik merkelig ujevn lysstyrke, er av og til en ser at lyset øker 1 sekund eller 2, som et lite lysblaff, tror det er mellom mørke og lyse scener....dette er vel borte på Z950?
    Har ikke sett noe til det på min tv
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er en 2011-modell så kan det patches vekk. Se Samsung 2011-tråden

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Hvis det er en 2011-modell så kan det patches vekk. Se Samsung 2011-tråden
    LG ps8000 fra 2009 dette ;-) som problemet var på

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG ps8000 fra 2009 dette ;-) som problemet var på
    oooh... jeg visste ikke at de rappa modelnumre av hverandre også, og ikke bare teknologi :P

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Runefalk....hvordan er innbrenningsnivået påden da?, er det slik at det er skjoldete i fosforen etter å ha sett film med undertekst? Eller forsvinner det kjapt, og ikke til irritasjon?

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Runefalk....hvordan er innbrenningsnivået påden da?, er det slik at det er skjoldete i fosforen etter å ha sett film med undertekst? Eller forsvinner det kjapt, og ikke til irritasjon?
    Det blir lett innbrennig på den.Viss det er svart stripe over og under på en film
    og tv logoer,men det forsvinner fort så jeg kan ikke si det plager meg så veldig.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Muligens sprøtt spørsmål, men har denne LG tven av og på knapp, slik at du kan slå helt av strømmen? Så det var sånn touchpanel på denne. Er det noen som har sammenlignet Panasonic og samsung vs denne? Og er forskjellen så stor at en registrerer den når tveene er hver for seg? 7990 for en toppmodell er jo ikke akkurat skremmende, og har hatt en LG PS8000. regner med denne tven er hakket bedre enn den

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •