Philips 46FPL9706, HJelp med Smart TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 46FPL9706, HJelp med Smart TV?

Hei, jeg har kjøpt 9706 og jeg har problemer med å finne Net TV. Prøvd å finne svar på mange steder, men uten hell hittil.

Jeg har koplet til trådløs router og jeg kan se i "innstillinger" at jeg er koplet til mitt nettverk med hastighet på 65Mbit/s. Når jeg går inn i "Hjem" menyen og klikker på Net TV blir den stående med meldingen "kopler til ..." , men ingenting skjer.
    Er det noen som kan guide meg på rett vei?
    Jeg regner med at jeg via Net TV kommer inn på siden hvor jeg kan velge Youtube etc?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lowlevel
    Hei, jeg har kjøpt 9706 og jeg har problemer med å finne Net TV. Prøvd å finne svar på mange steder, men uten hell hittil.

Jeg har koplet til trådløs router og jeg kan se i "innstillinger" at jeg er koplet til mitt nettverk med hastighet på 65Mbit/s. Når jeg går inn i "Hjem" menyen og klikker på Net TV blir den stående med meldingen "kopler til ..." , men ingenting skjer.
    Er det noen som kan guide meg på rett vei?
    Jeg regner med at jeg via Net TV kommer inn på siden hvor jeg kan velge Youtube etc?
    Snodig, har ikke hatt problemer med det på min 9706. Har du fått opp registrering for Club Philips? Mener det var noe av det første som kom opp, men kan ikke si meg 100% sikker på det, men tror du må registrere deg der ihvertfall. Youtube etc ligger under NetTV ja. Du kan jo bare ta deg en tur på support-chatten for rask assistanse. Ser jo ut som det er litt problemer med NetTV-funksjonen generelt over ulike modeller i denne tråden: 3 types of TV’s having difficulty to connect - Page 6

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg slo av krypteringen på det trådløse nettverket. Da virker det greit.
    Nå må jeg bare finne ut hvorfor det ikke virker med kryptering på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •