Blir 2012 året Pioneer Kuro faller av tronen? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 105 av 105
    Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er vel ingen tvil om at Panasonic og kanskje også andre leverandører kunne ha passert Pioneer på alt. Men kommersielle hensyn, miljøkrav og at skjermene skal være tynne har satt en effektiv stopper for dette.

Panasonic går kanskje forbi marginalt neste år med sine plasmaer, men mulig er det strørre forbedringer å hente med OLED og eventuelle andre teknologier bl.a. p.g.a. laverer strømforbruk.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer, men uansett er de blitt så bra no at hvis VT50 kvaliteten blir standarden og de dropper enormt i pris iforhold til OLED som igjen kanskje blir bedre på sort osv så ser eg ikkje grunnlaget for å legge 5x i en OLED når dette muligens bare blir litt bedre, selv om eg liker å ha det beste.

Må være mye bedre enn VT50 for at eg skal bytte den ut i noe som er 4x dyrere.
    Tynn tv med masse smart greier imponerer ihvertfall ikkje meg.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Kjekt at eg har en 50" KRP og en VT50 og kan se de head to head og KRP er marginalt bedre på de tingene som kan måles. Hvitere hvit betyr ikkje at den viser riktig hvit heller iforhold til REC709.

Misunner deg for å si det mildt!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er på vei til å kjøpe en KRP-500M, er spesielt glad for at den er uten tuner, så slipper tv-lisensen, vil dere si at 10.000 for en nesten ubrukt krp-500m er verdt det?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av babayaga
    jeg er på vei til å kjøpe en KRP-500M, er spesielt glad for at den er uten tuner, så slipper tv-lisensen, vil dere si at 10.000 for en nesten ubrukt krp-500m er verdt det?
    I mine øyne: uten tvil. AVforum har tradisjonelt vært EKSTREMT snille prisene og jeg har sett en del gå for 8000-8500, men de blir spist opp før du får sagt hei engang!

Det som er "standard" akseptabel pris på finn.no/AV forum er vel 10 000 ja. Mange prøver seg på 12-15 lapper, men ender vel ikke åselge før den går ned til 10-11K.

Er det ingen feil med TVen, KJØR PÅ!!!!! det er forsatt verdens beste TV, og man skal bruke mange ganger den prisen for å få projektor av samme kvalitet.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •