Forslag til ny TV 46-55" 12k max

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til ny TV 46-55" 12k max

Heisann

Da har jeg et lite problem, er så lengesiden jeg har kjøpt TV at jeg ikke klarer å henge med lenger, så tenkte jeg skulle se om det var noen råd å få her.

Skal brukes så og si nesten bare til spilling og filmer. Kan vurdere å strekke meg litt i pris men absolutt ikke så veldig langt.

Tenkte på Sony 55" 3D LED-TV KDL-55EX723 - Elkjøp men hater virkelig å bestille slike produkter over nett. Eller mer spesifikt, gjennom nettbutikkene til elkjøp/lefdal

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser noen sliter med sony modeller som virker ha forskjeller fra tv til tv selv på samme modell. Har du vurdert philips 7606? Ligger til ca 12 k på elkjøp sine sider, og har fått veldig bra tilbakemeldinger

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja har tittet litt på den, problemet er at jeg ikke finner noen butikk i nærheten som har denne utstilt. Ikke særlig lysten på å kjøpe en TV usett.

EDIT:
    Etter å ha lest er nok den uaktuel, minuset er vist imput lag og det er ikke noe særlig da den skal brukes mest til spilling.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av worthy
    Ja har tittet litt på den, problemet er at jeg ikke finner noen butikk i nærheten som har denne utstilt. Ikke særlig lysten på å kjøpe en TV usett.

EDIT:
    Etter å ha lest er nok den uaktuel, minuset er vist imput lag og det er ikke noe særlig da den skal brukes mest til spilling.
    Da blir det nok plasma på deg istedet. Dette er en av de bedre LED-TV'ene på input lag faktisk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •