Feil på KDL-52W4000 - hvordan fungerer reklamasjon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil på KDL-52W4000 - hvordan fungerer reklamasjon?

Som i trådtittelen har jeg i kveld fått feil på min KDL-52W4000 som jeg kjøpte over nett fra NetOnNet. Denne ble kjøpt 1. august 2008 for 19000 i gave for min nå avdøde far (jeg arvet den igjen etter han). Problemet er helt identisk med det trådstarter skriver i denne tråden på avforums.com: Sony Bravia KDL-32D3000 - Purple vertical line! faulty? | AVForums.com - UK Online - en lilla vertikal stripe ca. 5-6cm fra høyre siden av rammen.

Det ser ut til at det er et problem med elektronikken i TV-en, og ikke brukerinnstillinger, e.l., ergo er vel dette en reklamasjonssak?

Og i så tilfelle, hva kan jeg egentlig forvente nå som tven er tatt ut av produksjon? Og har noen noen tips til emballering? Har naturlig nok ikke originaleska, da den var gigantisk, og hvis jeg blir å måtte sende tven tilbake til NetOnNet må det sannsynligvis gå via Tollpost.

På forhånd takk!

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send mail til NetOnNet, beskriv problemet og spør hvordan du skal forholde deg videre. Om du må returnere og de ikke kan fikse problemet skal de erstatte med et tilsvarende apparat.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keung
    1.ergo er vel dette en reklamasjonssak? 2.Og i så tilfelle, hva kan jeg egentlig forvente nå som tven er tatt ut av produksjon?
    1.Jepp. 2.Og du kan forvente gratis reparasjon eller kompensasjon i.f.a. ny TV/penger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott, tusen hjertelig takk for svar! Må si jeg var litt nervøs når det gjelder denne saken. TVen var jo i sin tid relativt dyr og jeg vil jo helst ikke lide noen tap pga. denne feilen som nå er oppstått

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •