Da gikk min KRP-500M til h...vete

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Da gikk min KRP-500M til h...vete

Hei

Kom hjem fra jobb å slå på TVn, men hørte en piping som jeg aldri før har hørt, å etter en liten stund luktet det skikkelig svidd så vinduet måtte opp.
    Det er bilde på TVn, men jeg tok selvfølgelig strømmkontakten ut etterpå.

Hva dette kan være vet ikke jeg, men skal ihvertfall ringe Expert hvor den ble kjøpt.

Garantitiden er utløpt, men det skulle vel ikke være noe problem å få dette dekket på reklamasjon?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vallhall
    Hei

Kom hjem fra jobb å slå på TVn, men hørte en piping som jeg aldri før har hørt, å etter en liten stund luktet det skikkelig svidd så vinduet måtte opp.
    Det er bilde på TVn, men jeg tok selvfølgelig strømmkontakten ut etterpå.

Hva dette kan være vet ikke jeg, men skal ihvertfall ringe Expert hvor den ble kjøpt.

Garantitiden er utløpt, men det skulle vel ikke være noe problem å få dette dekket på reklamasjon?
    Glem garanti. Norsk 5 års reklemsjonsrett gir det bedre vilkår en de fleste garantier.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter i samme båt med et grafikkort som har gått føyken. Satte meg litt inn i reklamasjonsreglene. Så lenge et produkt er ment å vare mer enn 5 år og det er mindre enn 5 år siden kjøpte den skal du enten ha krav på gratis reparasjon eller erstatning. Det siste innebærer ny TV eller pengene tilbake. Du trenger ikke engang ha kvittering, utskrift av bankkontodetaljer der man klart ser at pengebeløpet er trukket skal visstnok være nok. Det som er synd for deg er at KRP fortsatt er blant de aller beste TV'ene som er å oppdrive rent bildemessig... Håper du får fikset den!

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Glem garanti. Norsk 5 års reklemsjonsrett gir det bedre vilkår en de fleste garantier.
    Vel ifølge Expert var det 80-90% sikkerhet for at det ville bli fikstet. Det var ikke opp til dem sa de.

Bilen min har jeg ihvertfall aldri hatt problem med å få fikset på på reklamasjon

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artur79
    Sitter i samme båt med et grafikkort som har gått føyken. Satte meg litt inn i reklamasjonsreglene. Så lenge et produkt er ment å vare mer enn 5 år og det er mindre enn 5 år siden kjøpte den skal du enten ha krav på gratis reparasjon eller erstatning. Det siste innebærer ny TV eller pengene tilbake. Du trenger ikke engang ha kvittering, utskrift av bankkontodetaljer der man klart ser at pengebeløpet er trukket skal visstnok være nok. Det som er synd for deg er at KRP fortsatt er blant de aller beste TV'ene som er å oppdrive rent bildemessig... Håper du får fikset den!
    Ja jeg håper virkelig jeg får den fikset, bildet er jo bare råbra sammenlignet med hva som helst. Har enda tilgode å se en LED som er i nærheten. Kvittering har de uansett hos Expert

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer hadde hvertfall paneler liggende ifølge en av konsulentene dere. Så antar de har resten av utstyret. Prøver de seg på å gi deg noe tilsvarende er det bare å le og ta beløpet istedenfor og vente på OLEDene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •