Spørsmål om regioner/betegnelser på Samsung tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål om regioner/betegnelser på Samsung tv

Hei.

Jeg vurderer å bytte ut en eldre 26" LCD 720p tv på kjøkkenet med noe av nyere kaliber. Størrelsen passer perfekt der og jeg har egentlig ikke lyst å gå opp til 32".
    Har sett meg ut Samsung sin led-lcd T27A550 på 27". Virker mer som enn hybrid mellom monitor og tv. Jeg skal bruke den primært til Xbox 360 spilling og Xbox Media Center (tv og film).

Deal.no selger 2 utgaver av denne. En som koster 2 657 NOK og som heter "LT27A550EW/EN" og en annen som koster 3 364 NOK som heter "LT27A550RW/XE".
    Hva er forskjellen her og kan jeg bestille den billigste for bruk i Norge?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror jeg fant svaret her.
    Modeller som ender på "XXE" eller "XE" er for det nordiske markedet, med brukermanual på våre språk.
    Den konkrete modellen som ender på "EN" er en tysk modell med brukermanual kun på tysk (i følge en oppegående fyr på Deal.no). Rent faktisk er det en parallellimport med potensielle ulemper i forhold til support fra Samsung Norge i tilfelle Deal.no skulle gå dukken.

For kun 2 644 NOK tar jeg sjansen her og bestiller hybriden. Lang leveringstid men jeg skal bort på ferie noen uker, så det går vel bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •