Sharp lanserer 70" 3D full LED til ~35k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp lanserer 70" 3D full LED til ~35k

Sharp tager nu et yderligere skridt op fra deres 60” model og introducerer 70” modellen med Quattron-billedpanel kaldet LC-70LE836S. Tv’et har fuld LED-belysning, 3D og Smart TV-funktioner. Alt sammen til en pris der er til at betale.

70” SHARP 70LE836S

Sharp vil byde på store billedoplevelser med deres nye 70-tommer skærm, der lander på det nordiske marked i februar 2012 - klar forinden årets store sportsoplevelser, herunder EM 2012.

Sharps nye 70-tommer Tv

Tv’et byder på billeder i stortformat i både 2D og 3D. Billedet håndteres dels af Sharps Quattron-panel, dels af en fuld LED-belysning og et 200 Hz system. LED-belysningen sikrer, at strømforbruges holdes lavt på trods af det store format, for i brug tager Tv’et kun omkring 136 W.

- “Med LC-70LE836S fortsætter vi vores satsning på store skærme, som sætter standarden for hvordan et godt Tv-apparaet skal være. Som sponsor for fodbold-EM 2012 stræber vi mod, at oplevelen bliver uforglemmelig med vores storskærms-Tv; det er som at være på stadion selv”, siger Per-Martin Öhman, som er nordisk produktchef hos Sharp.

Sharps 70-tommer Tv byder på Smart TV-funktionalitet via AQUOS NET+, der omfatter adgang til YouTube, Twitter en web-browser og mere. Herudover kan den indbyggede Time Shift-funktion benyttes til at sætte direkte Tv-udsendelser på pause. Endeligt fremhæves DVB-T2 og DVB-C tunere samt DLNA og USB-afspilning.

Sharp LC-70LE836S lander i februar 2012. Der oplyses en vejledende pris på 40.000 svenske kroner - cirka 33.500 danske kroner.

Sharp lancerer gigantisk 70" LED-model med 3D - FlatpanelsDK

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skuffende at ikke Samsung og Panasonic kommer med 70''...
    70'' vil jeg tro er bortimot ideellt..64'' er fortsatt litt for lite...

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer. Panasonic har jo flere konsept modeller på 100" og 150"

Faktiskt en 103" til salgs på elkjop men den koster en halv mill :P

Uansett, kommer nok snart, noen 70 og 85"

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I 2015 må TV'er kjøres hjem til oss med lastebil. Antallet tommer begynner snart å bli latterlig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Det kommer. Panasonic har jo flere konsept modeller på 100" og 150"

Faktiskt en 103" til salgs på elkjop men den koster en halv mill :P

Uansett, kommer nok snart, noen 70 og 85"
    103'' er for stort for meg...men håper på en ca. 75'' fra Samsung snart, tror ca 75'' er den perfekte størrelsen i stua for meg

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artur79
    I 2015 må TV'er kjøres hjem til oss med lastebil. Antallet tommer begynner snart å bli latterlig.
    Hehe en 100" må helt klart det :P Tven på elkjop er gigantisk :P Er ikke akkurat noen slim design ute å går der :P

Tenker meg at 75-85" er liksom grensa. Med forbehold om at tvene klarer være relativt tynne og mulige henge på vegg. Da er den liksom akkurat stor nok til å begynne bli alternativ for en projektor

Problemet med 100" og oppover er jo å få de inn i huset. Må jo komme i byggesett

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge flatpanels skal ikke Panasonic lansere noe større enn 65" i år. Fra Panasonic blir det vel derfor VX300 proffserie som bla. finnes i 85" og oppover, men til helt andre priser.

LG kommer med en 74" til slutten av åren, men den er antydet å ligge vesentlig høyere i pris.

Tror nok denne modellen fra Sharp blir rimeligste 70". 831-serien har gjort det svært bra i tester og denne øbr jo bli enda bedre siden det full LED bakbelysning!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med den tykkelsen som kommer nå så må de snart kunne rulles ut som presenning.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det begynner å bli for stort jeg, når en må ha spesial transport for å flytte et tv så skurrer det litt for meg altså.

Skal en ha større en 60" så er det jo like greit å gå for en projektor tenker nå jeg da? Hadde en 60" en stund og det blir jo ikke noe pent i en "normal" stue i det hele tatt.

En ting er når den er på men når du slår den av så har du en gedigen svart flekk på veggen din.

Men det er jo selvf for spesielt interisserte disse store skjermene...ikke bare pga størrelsen men også prisen om en skal ha noe bra.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he..
    en viss grense oppover i størrelse er det jo når en fysisk skal transportere apparatet inn døra i stua, for ikke å snakke oppover trapper i en blokk. Ikke alle som bor på landet.

Projektor er og blir inntil videre alternativet for de som vil ha virkelig stort bilde.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Velger heller en større tv i stuen enn en pj og lerret og 3D på denne er et pluss, må kansje vurderes.

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Ikke alle som bor på landet.
    noen fordeler må man ha

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Synes det begynner å bli for stort jeg, når en må ha spesial transport for å flytte et tv så skurrer det litt for meg altså.

Skal en ha større en 60" så er det jo like greit å gå for en projektor tenker nå jeg da? Hadde en 60" en stund og det blir jo ikke noe pent i en "normal" stue i det hele tatt.

En ting er når den er på men når du slår den av så har du en gedigen svart flekk på veggen din.

Men det er jo selvf for spesielt interisserte disse store skjermene...ikke bare pga størrelsen men også prisen om en skal ha noe bra.
    Mye bedre og finere å ha 64-tommeren på et fint tv-bord enn å henge på veggen syns nå jeg, ser vel bedre ut når tv-en ikke er på også? Ang. pj og lerret,har et 120' motorisert lerret som jeg vil bli kvitt om noen er interessert..det er som nytt...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehehehe, den var god men også sant8-)

Gega

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Mye bedre og finere å ha 64-tommeren på et fint tv-bord enn å henge på veggen syns nå jeg, ser vel bedre ut når tv-en ikke er på også? Ang. pj og lerret,har et 120' motorisert lerret som jeg vil bli kvitt om noen er interessert..det er som nytt...
    Så lenge tven er tynn og fresh så syns jeg det ser bedre ut når den henger på vegg. Er jo en smakssak dette

Er vel ikke lenge til 4x2k kommer på markedet, da blir det jo bedre bilder på større skjermer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •