Skeiv tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Skeiv tv

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skeiv tv

Hei!

For ca ett år siden kjøpte jeg et samsung 46'' LED-tv hos netonnet. Etter en periode og en tur på verksted merket jeg at tven sto litt skeivt på foten. Når jeg måler er den 0,8 cm høyere på ene siden. Det var ikke særlig synlig når jeg tven sto for seg selv, men nå har jeg rammet den mer inn med hyller og slikt og nå ser man det mye bedre. Er dette noe jeg fortsatt kan gå til netonnet eller samsung med? Tror problemet ligger i foten men det er vanskelig å si, alle skruer og slikt er selvfølgelig festet korrekt og skikkelig.

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel Netonnet som er det lovbestemte mellomleddet her når det gjelder garanti.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsøk å bende litt, dvs hold foten fast og legg litt press på hjørnet som er høyest. Normal skal det ikke mye til før det blir perfekt. Slik var det i alle fall hos meg.

Det kan og lønne seg å løsne litt på skruene, gjøre samme operasjon og skru til mens man presser. Mulig og at foten ikke er skikkelig på plass, i fall demonter og monter :wink: .
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •