Henge LED tv i taket?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Henge LED tv i taket?

Heisann!!
    Driver og lurer på og få hengt tv'en på soverommet oppe i taket, slik at det er mulig å bare ligge i seng å se på tv.. Så lurere jeg på om dette kan ha noe og si for tv'n, om det kan skade den eller noe annet kan skje? Er det noen som har erfaringer på dette området??
    Tenkte og bygge den inn i takplatene, for og få det finest mulig ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fullt mulig dette.

Men har du prøvd sette selv? Altså å ligge i horisontalen og se TV rett over deg? Ikke særlig behagelig etter min smak, men alt etter sin smak.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd det neei, men hadde ikke tenkt og ha den rett over hodet, litt forbi hode også vinkel den litt ned i bakkant for å få det best mulig

Men det skal altså ikke ha noen betydning for tv'en sin del?
    De er jo beregnet til og stå vertikalt så vet ikke om det kan gi noe utslag på noe av elektronikk, er jo ganske følsomme greier dette vil jeg tro..-

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV'n er vel laget for å stå loddrett, men åpninger i bunn og topp for god luftsirkulasjon. Ville vært litt forsiktig med å henge den vannrett uten å ha kontaktet produsenten først - glem betjeningen i butikken 8) .

Forøvrig blir det mye støv på et soverom - ikke bra for TV'n.

Edit: Ville ikke bygge den inn pga varmen. Hva med å sette den på skra i et hjørne eller så, det burde gå greit.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hendelsesloysa
    Fullt mulig dette.

Men har du prøvd sette selv? Altså å ligge i horisontalen og se TV rett over deg? Ikke særlig behagelig etter min smak, men alt etter sin smak.

Jeg kan heller ikke se for meg at dette blir spesiellt behagelig å se på, det er unatulig å måtte ligge å se rett i taket, selv om det ligger litt bortenfor hodet... men som du sier..."alt etter sin smal":-D

Gega

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •