Samsung 64" 3D Plasma-TV PS64D8005 VS Panasonic 65" 3D Plasma-TV TX-P65VT30.. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 112
    Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vurderer også sterkt Samsungen, men vil den stupe i pris utover våren når nye modeller kommer?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror kanskje den har sunket omtrent så mye som den kommer til å gjøre før den forsvinner ut nå (avhengig av hvor stort overskuddslageret til Samsung faktisk er). Den har falt fra opprinnelig rundt 30K til under 20K nå, det er vel en ganske god prisnedgang (dersom du snakker om 64"-eren). Du kan jo selvsagt være heldig ved å vente lenger, og dersom du kjøper hos elkjøp har du jo 30 dagers åpent kjøp og vil nok ganske sikkert få mellomlegget tilbake ved en prisnedgang mellom kjøpsdato og inntil 30 dager etter.

(Alternativet er jo at du går igjennom prosessen med å levere produktet og kjøpe et nytt, og da sier det seg selv at det er å gi deg mellomlegget Elkjøp vil være best tjent med)

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg derimot tipper den vil synke til rundt en pris på 16990.- eller 17990,- om en har liiiitt is i magen... me lyt sjå.... Og for min del så skal jeg avvente og følge med.. En har jo nok å betale på og motorsykkelen skal en jo også koste litt på nå før sesongen starter ;-)

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at Samsung vil redusere innkjøpsprisen noe mer. Det er fint lite margin med en pris på 19990. Tror også det begynner å bli relativt tomt på lager for disse. Det kommer dog inn et parti den 10 februar.

Komplett vil nok måtte senke prisen, men der er frakten himmelsk ofte. Tror de har rundt 30 stk på lager nå!

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes faktisk at prisen på 19990 kr er helt OK, og håper at jeg får tilbud på en S64" med en liten mellomlegg fra min side på ca. 2000 kr.
    Men, vi får se hva kommer til å skje i neste uke.

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å spøre om noen på forumet vet hva er forskjell mellom Samsung 63" og 64", bortsett fra forskjell i størelse på 1"?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Glemte å spøre om noen på forumet vet hva er forskjell mellom Samsung 63" og 64", bortsett fra forskjell i størelse på 1"?
    63-tommeren er vel en C-modell (2010-modell).

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    63-tommeren er vel en C-modell (2010-modell).
    og 63-tommeren har mye lettere for å få innbrenning...

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hatt noen problemer med innbrenning på min 63",....men med rosa støy:?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Jeg har ikke hatt noen problemer med innbrenning på min 63",....men med rosa støy:?

Jeg hadde også rosa støy på min 1 år gamle 63 " . Leverte den inn hos Expert for skifte av panel , men det var ikke å få tak i .
    Jeg ble da tilbudt 64 " i bytte . Bra deal det . :-D

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dbm
    Jeg hadde også rosa støy på min 1 år gamle 63 " . Leverte den inn hos Expert for skifte av panel , men det var ikke å få tak i .
    Jeg ble da tilbudt 64 " i bytte . Bra deal det . :-D
    64 i bytte uten mellomlegg eller måtte du ut med noen kroner ?
    Har selv en 63 som ikke blir repparert å tenker 64 som mulighet

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Ville anta de bytter uten mellomlegg siden det er den modellen som er tilsvarende.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Ingen mellomlegg . Dersom varen ikke kan repareres har du krav på tilsvarende eller et dyrere produkt. I dette tilfellet en 64":-D Dette ble jeg informert om av betjeningen på Expert når jeg leverte TVen. Ble faktisk litt imponert over servicen der.

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dbm
    Ingen mellomlegg . Dersom varen ikke kan repareres har du krav på tilsvarende eller et dyrere produkt. I dette tilfellet en 64":-D Dette ble jeg informert om av betjeningen på Expert når jeg leverte TVen. Ble faktisk litt imponert over servicen der.
    Dersom varen ikke kan repareres har du krav på tilsvarende eller et dyrere produkt.

stemmer ikke. Butikken kan også velge og gi deg tilbake pengene du betalte for handelen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle
    Dersom varen ikke kan repareres har du krav på tilsvarende eller et dyrere produkt.

stemmer ikke. Butikken kan også velge og gi deg tilbake pengene du betalte for handelen.
    Jeg fikk tilbakebetalt det meste av summen, minus brukstid på tv-en...jeg hadde innbrenning...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle

Kan så være . Jeg betalte det samme for 63" som 64" koster i dag ( 19.990 )

Tviler derimot på at butikken kan gjøre fradrag for brukstid i garantitiden når det gjelder fabrkasjonsfeil. ( Innbrenning er vel delvis selvforskylt ? )

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var dårlig kundebehandling. Mener på du har krav på å få tilbake hele kjøpesummen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har lov til å trekke fra noe for tiden du har hatt produktet. Det var vel noen som refererte til det i en annen tråd.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også nysgjerrig på Samsung plasma. Jeg opplevde grønne flekker på min Panasonic 50VT30. Jeg byttet til 50G30, og er fornøyd med bildekvaliteten. Men jeg vil egentlig ha større TV, mellom 59"-65". Tips?

Jeg bryr meg kun om bildekvalitet, ikke 3D og andre funksjoner.

Hvordan er Samsung PS59D7005/PS64D8005 (og kanskje LG 60PV250N/60PZ5xx/7xx/9xx) i forhold til Panasonic G30? Jeg bryr meg ikke om 'smarte' funsksjoner og 3D. Egentlig ønsker jeg at Panasonic lagde G30 i 60" eller 65"!

Et annet spørsmål om Samsung: Jeg liker ikke tilkoblingsovergangene som fulgte med Panasonic 50VT30, en hel haug med RCA-3,5mm-overganger. Har Samsung slike? Jeg orker ikke ta vare på alt dette, jeg ønsker helst TV med skikkelige kontakter.

Og, en annen ting: Det ser ut som rammen på PS64D8005 er grå. Det liker jeg ikke, men er ikke alene avgjørende. Er rammen på PS59D7005 svart nærmest panelet? Dette er vanskelig å se på bilder av produktet.

Takk for framtidige svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av are1981
    Jeg er også nysgjerrig på Samsung plasma. Jeg opplevde grønne flekker på min Panasonic 50VT30. Jeg byttet til 50G30, og er fornøyd med bildekvaliteten. Men jeg vil egentlig ha større TV, mellom 59"-65". Tips?

Jeg bryr meg kun om bildekvalitet, ikke 3D og andre funksjoner.

Hvordan er Samsung PS59D7005/PS64D8005 (og kanskje LG 60PV250N/60PZ5xx/7xx/9xx) i forhold til Panasonic G30? Jeg bryr meg ikke om 'smarte' funsksjoner og 3D. Egentlig ønsker jeg at Panasonic lagde G30 i 60" eller 65"!

Et annet spørsmål om Samsung: Jeg liker ikke tilkoblingsovergangene som fulgte med Panasonic 50VT30, en hel haug med RCA-3,5mm-overganger. Har Samsung slike? Jeg orker ikke ta vare på alt dette, jeg ønsker helst TV med skikkelige kontakter.

Og, en annen ting: Det ser ut som rammen på PS64D8005 er grå. Det liker jeg ikke, men er ikke alene avgjørende. Er rammen på PS59D7005 svart nærmest panelet? Dette er vanskelig å se på bilder av produktet.

Takk for framtidige svar!
    Jeg er en av de som byttet til D8005 etter VT30-skandalen og er fornøyd med bildet. Eneste er at sortnivået kunne vært bedre, men på 64"-eren er det omtrent på nivå med GT30 såvidt jeg vet, samtidig som skjermen er mye mer lyssterk. Bedre bevegelse, gode og naturlige farger, ingen grønne flekker etc.

Det er nok trenden at utganger som kompositt, scart, etc. er via sånne overganger. Det er slik på Samsungen også, men det plager ikke meg nevneverdig. Dette er nok også mye for at det skal være mer praktisk å montere dem på vegg.

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •