Kjøpe TV på nett - Service i Bergen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe TV på nett - Service i Bergen?

Lurer nå på å kjøpe ny TV, men lurer på hvor det er best å kjøpe TV på nettet for oss som bor i Bergen når man tenker på service.

Sist gang kjøpte jeg Samsung hos komplett, og trengte nytt hovedkort i tven. Infocare på østlandet gjorde sine saker brukbart, og deres del av jobben tok kun 11 dager. Bring brukte derimot nesten 40 dager på å først frakte emballasje for frakt fra østlandet til meg, deretter på å bringe tven fra meg til Infocare og tilbake.

Så for neste TV blir det viktig å finne en forhandler som har verksted i Bergen.

Tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel svært få lokale merke-autoriserte verksted igjen. Infocare har vel også lokaler i Haugesund, så rart det ikke ble sendt dit om du bor i bergen..

Men det er vel lettere å handre fra butikk om du vill slippe styr med service? Prisforskjellen er ikke lenger så stor. Evt collect@store? Da jeg hadde min TV på service for ca et år siden ble den hentet av Elkjøp og var tilbake 18 dager etter.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Velkommen til elesco norge as har avtale med Samsung og med Komplett, for Bergen blir det vel Camera & Videoteknikk AS som vil ta seg av service på Samsung.

Inge
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om ikke denne avtalen er helt ny, så medfører ikke det riktighet, reparasjonen jeg fikk gjort var i sommer, og da måtte tven til østlandet i følge infocare.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg tør ikke si hvor lenge disse avtalene har vært, jeg jobber på et Elesco verksted selv på Bryne. Samsung at "vi" hatt lenge, over 5 år, mens Komplett er av nyere dato (2 år?). Kunder som ringer Samsung (eller Komplett) for hjelp blir satt i forbindelse med nærmeste Elesco verksted, men tar kunde kontakt med salgsted, Elkjøp, Expert Siba, så havner nok tv hos Infocare.
    Har en problemer med tv, så trenger en faktisk kun ta kontakt med Elesco verksted, trenger ikke å melde det til Samsung eller Komplett. Eneste kunde trenger er kjøps kvittering.

Inge
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •