PSxxD7005 og Canal Digital? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Det kan godt være at du må formattere den som FAT for at den skal klare å skrive til den, det er jeg ikke sikker på. Jeg vet at den leser helt fint fra NTFS, men vet ikke om den er i stand til å skrive til det, så kan være verdt å prøve å formattere som FAT i så tilfelle.

Den er formatert i FAT32 fra fabrikken

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da vet jeg ikke. Jeg sjekket akkurat om det fremdeles virket her sånn i tilfelle det brakk ved en av firmware-updatene i det siste, men det fungerte fremdeles. Du kan jo evt. prøve uten forlengeren, men jeg trodde ikke det skulle ha noe innvirkning.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da vet jeg ikke. Jeg sjekket akkurat om det fremdeles virket her sånn i tilfelle det brakk ved en av firmware-updatene i det siste, men det fungerte fremdeles. Du kan jo evt. prøve uten forlengeren, men jeg trodde ikke det skulle ha noe innvirkning.

Du hadde nok rett SLC, den var formatert i NTFS, har nå formatert den til FAT32 og nå fikk jeg overført kanallisten til usb pennen, får åpnet den i samtoolbox men finner ikke ut hvordan jeg kan redigere kanallisten der?

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg husker ikke programmet sånn i farta annet enn at jeg syntes det var veldig tungvint å bruke. Jeg er fortsatt ikke sikker på om det er veldig praktisk å redigere Canal Digital-lista, men du får gi tilbakemelding på det

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på tide å skriev apps? :-P I USA hadde de en app-konkurranse der man kunne vinne hundrevis av tusen dollars :P men ingen utenfor USA fikk delta :/

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg husker ikke programmet sånn i farta annet enn at jeg syntes det var veldig tungvint å bruke. Jeg er fortsatt ikke sikker på om det er veldig praktisk å redigere Canal Digital-lista, men du får gi tilbakemelding på det

Tja, prøvde litt deet der programmet men ble ikke helt klok på det

Skal tru om deet finnes program som er lettere å bruke?

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    på tide å skriev apps? :-P I USA hadde de en app-konkurranse der man kunne vinne hundrevis av tusen dollars :P men ingen utenfor USA fikk delta :/
    Hva slags konkurranse var dette? Det hørtes ikke ut som en konkurranse mtp å lage en kanalliste-editor i hvert fall, for det er ikke en oppgave som er verdt flere hundre tusen dollar :P

Egentlig er det ganske simpelt om man bare gidder å styre med GUI-delen av det. Jeg får se om jeg får ånden over meg en dag jeg kjeder meg ekstremt mye... om ingen andre kommer meg i forkjøpet. SamToolBox er i alle fall det jeg har funnet som var det minst irriterende, men irriterende nok til at jeg ikke orker å bruke det

Her er det poeng til Samsung til tross for ganske kjipt opplegg for kanallister i utgangspunktet; de har i hvert fall et format som er ganske rett frem i motsetning til Panasonic. Der Panasonic ser ut til å bruke en del proprietære greier, muligens også med påkrevd signering, så er formatet til Samsung veldig rett frem. Listeformatene har ikke headere eller noe, kun ren tekst. Man kan finne feltstørrelsen ved å dividere filstørrelsen på 1000, siden man alltid vet at det er 1000 kanalplasser i en liste (uavhengig av hvor mange av dem som er i bruk, resten fylles bare opp med nuller)

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere funnet ut noe mer angående å endre kanalnummer på disse skjermene?

Min 'gamle' P63C7705 gjorde dette uproblematisk, men nå har jeg en PS64D8005 (bytte etter 3g servoce) hvor jeg ikke får det til i det hele tatt. Det er et ******* å bytte kanaler når NRK ligger på 124 osv.

Mitt gamle kanaloppsett var lagret på USB, men det klarte dessverre ikke den nye TV'n å lese. "SmartTV" my ass!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •