Panasonic 2012 plasma-tv'er. - Side 95

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 95 av 103 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... SisteSiste
Viser resultater 1,881 til 1,900 av 2052
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samme butikk har en Panasonic TX-P65ST50Y til 16K......

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mrjee
    Kjøpte 65" VT50 på experts internett butikk til 25.999 og dagen etter satt de ned prisen til 23.999. Ringte og klagde, tok dem 3 dager for å gi meg et svar om de kunne gi meg tv til den nye prisen. Det kunne de ikke. Hevet kjøpet med engang..for noe dritt.
    Det er ikke alltid praktisk mulig å gjøre dette. Det kommer litt an på underliggende systemer. Hos komplett/mpx gjelder det samme, de sier også at dersom du vil ha den reduserte prisen, så må du kjøpe på nytt og levere det gamle produktet på returretten. Deal with it. Dette er prisen vi som forbrukere betaler for å få et større utvalg til en rimeligere pris i nettbutikker. Det er lett å kritisere når systemene ikke virker til ens egen fordel uten at man ofrer det så mange tankene at kanskje de samme systemene som kan virke idiotiske der og da er de samme som bidrar til at man har mulighetene til å kjøpe til de prisene man gjør.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har for tiden en 2 generasjon bakbelyst samsung led 786 serie 46" som jeg har hatt i snart 5 år. Veldig fornøyd med bilde, men etter vi kjøpte bolig blir den altfor liten i stua. Så må nok oppgradere.

Nei jeg "dealer" med det absolutt, det er jo litt prinsippet i det hele. Er ikke akkurat kunde vennlig å måtte returnere noe som jeg kjøper tilbake litt etterpå til en mindre pris, mye styr for så lite.
    Så jeg har ikke hentet tvn i håp om at de kunne være såpass game at det ikke skulle være noe problem. Men den gang ei. Skal være glad at det er slike systemer som ikke ganger meg som forbruker

Spesielt når det er et såpass stort selskap som Elkjøp. Men vi er kanskje vant med at det er sånn her, hadde dette skjedd i Usa,feks hadde det ikke vært et spørsmål engang om jeg hadde fått det til den nye prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spesielt når det er et såpass stort selskap som Elkjøp.
    Elkjøp???? Du mener vel Expert. Elkjøp gir som regel tilbake penger i liknende tilfeller av det du skrev.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, mente expert, tar ofte feil av de to

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mrjee
    Jeg har for tiden en 2 generasjon bakbelyst samsung led 786 serie 46" som jeg har hatt i snart 5 år. Veldig fornøyd med bilde, men etter vi kjøpte bolig blir den altfor liten i stua. Så må nok oppgradere.

Nei jeg "dealer" med det absolutt, det er jo litt prinsippet i det hele. Er ikke akkurat kunde vennlig å måtte returnere noe som jeg kjøper tilbake litt etterpå til en mindre pris, mye styr for så lite.
    Så jeg har ikke hentet tvn i håp om at de kunne være såpass game at det ikke skulle være noe problem. Men den gang ei. Skal være glad at det er slike systemer som ikke ganger meg som forbruker

Spesielt når det er et såpass stort selskap som Elkjøp. Men vi er kanskje vant med at det er sånn her, hadde dette skjedd i Usa,feks hadde det ikke vært et spørsmål engang om jeg hadde fått det til den nye prisen.
    Du innbiller deg at du som forbruker står sterkere i USA? Dream on.

Vel, det blir kanskje mer styr for DEG, men butikkene har gjerne en viss interesse av å holde kostnadene SINE nede også, og det kan de gjøre nettopp fordi de flytter mer av jobb og ansvar over til kundene sine. Derfor koster ofte varer mer i butikk enn på nett også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du tydeligvis ikke handlet el artikler i butikk på BestBuy i Usa.

Men nok om det, ser ut som prisene går ned på denne modellen, ser også at Lefdal har satt den ned til 23.999. Har det kommet noen dato på de nye modellene?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kommer nok ikke til å droppe så mye mer hos de som allerede har satt ned, og jeg tror det er ytterst få igjen av visse modeller, og når de er tomme så kommer de neppe inn igjen for jeg antar lagrene til importør er tomme også.

Har ikke kommet noen dato, men de første modellene pleier å dukke opp i slutten av mars eller begynnelsen av april, så kommer flaggskipene en måned eller to etter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Det er ikke alltid praktisk mulig å gjøre dette. Det kommer litt an på underliggende systemer. Hos komplett/mpx gjelder det samme, de sier også at dersom du vil ha den reduserte prisen, så må du kjøpe på nytt og levere det gamle produktet på returretten. Deal with it. Dette er prisen vi som forbrukere betaler for å få et større utvalg til en rimeligere pris i nettbutikker. Det er lett å kritisere når systemene ikke virker til ens egen fordel uten at man ofrer det så mange tankene at kanskje de samme systemene som kan virke idiotiske der og da er de samme som bidrar til at man har mulighetene til å kjøpe til de prisene man gjør.
    Dette stemmer ikke helt. Jeg kjøpte min tv på mpx, og prisen ble redusert i nettbutikken uka etterpå. Da jeg sendte et spørsmål om hvorvidt jeg faktisk måtte sende den inn og bestille ny, fikk jeg raskt en kredittering på 3k som var differansen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VeX
    Dette stemmer ikke helt. Jeg kjøpte min tv på mpx, og prisen ble redusert i nettbutikken uka etterpå. Da jeg sendte et spørsmål om hvorvidt jeg faktisk måtte sende den inn og bestille ny, fikk jeg raskt en kredittering på 3k som var differansen.
    Da var du heldig, for det gjør de vanligvis ikke. Hvor lenge er det siden?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke en prisjakt tråd.
    Med mindre prisdiskusjonen fortsetter da, for vi kan selvsagt dumpe hele tråden i produkt- og prisjakt kategorien ;-)
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten noen av dere som har en av 2012-modellene og bruker den interne mediaplayeren som har lagt merke til at lyden blir lavere og lavere? Jeg må nå opp på rundt 70 for å kunne høre noe når jeg spiller av filer der, men tv-kanaler er der de skal være.

Hvis noen av dere har hatt problemet, hjalp det i tilfelle å kjøre en factory reset? (Gidder ikke å prøve dette uten å vite, fordi jeg da mister innstillinger og sånt og er litt for sløv til å orke å sette det tilbake akkurat nå)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Da var du heldig, for det gjør de vanligvis ikke. Hvor lenge er det siden?
    http://avforum.no/forum/1882954-post1418.html

Det var i oktober i fjor.
    Opplever forøvrig det du nevner angående volum og mediaspilleren. Vet ikke hvordan jeg skal løse det da :/

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten noen av dere som har en av 2012-modellene og bruker den interne mediaplayeren som har lagt merke til at lyden blir lavere og lavere? Jeg må nå opp på rundt 70 for å kunne høre noe når jeg spiller av filer der, men tv-kanaler er der de skal være.
    Tja, lyden er generelt for lav når jeg skal se innhold via USB-inngangen. I tilegg opplever jeg at på Film-filer (selv 720p) lest direkte via USB, blir langt dårligere enn å kjøre dem via ekstern enhet (HTPC etc). Så den interne mediaavleseren i Panasonic 2012 er ikke mye å skryte av.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke opplevd noe problemer med den avspilleren kvalitetsmessig som jeg finner problematisk selv, men akkurat dette med lyden som bare blir lavere og lavere irriterer meg litt. I starten kunne jeg bruke 20-30 og likevel høre godt hva som ble sagt, nå må jeg som sagt opp i nærmere 80 før jeg hører noe, så noe er jo åpenbart galt her. Hvis det ikke kommer noen forslag fra andre som har løst det, får jeg vel bare prøve å factory resette likevel, og om det ikke hjelper så får jeg høre med Panasonic om de vet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cptNilsson
    Panasonic Viera TX-P50VT50Y vs Panasonic Viera TX-L55ET5Y??

Og aktiv vs passiv 3D??

ENLIGHT ME!

Heller mot Plasmaen.
    Aktiv 3d flimrer i dagslys så vet du det

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jalla66
    Takk for svar. Mulig jeg er ekstra sensitiv, blir det verre jo eldre man blir kanskje? Synes jeg begynner å bli gammel :neutral: Men satser på at det var ekstra ille i butikken.
    Merket ikke noe på min gamle Pioneer 508 som var super, får håpe jeg ikke blir skuffet. Og ikke minst kona, hun var veldig glad i Pioneer'en, ligger tynt an om hun ikke blir fornøyd :roll:
    De nye panasonic er dårligere både i SD og HD enn pioneer,du betaler for unødvendig wifi og smart opplegg.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre enn 508 og dårligere enn 5090 og KRP versjonene til 1/4 av prisen av Pioneer.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan opplever folk crosstalk-problematikken på fjorårets Pana-plasmaer? Er lite imponert altså, ser crosstalk støtt og stadig.
    Lurte på om jeg skulle kjøpe meg ny receiver som støtter 3D, men usikker etter å ha testet Avatar. Som jo skal være det ypperste på området.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om det ikke er noen andre innstillinger som er gale, som for eksempel innstillinger for størrelse på 3D i spilleren, eller at 3D dybde er justert feil i et eller annet ledd. Crosstalk har aldri vært noe issue på plasmaskjermer.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 95 av 103 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •