Panasonic 2012 plasma-tv'er. - Side 61

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 61 av 103 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1,201 til 1,220 av 2052
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Brukte 45 min for å få vekk landskamplogoen på VT50 når de spilte sist. Hadde angst. Bruker Kuroen permanent no for å se fotball.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Brukte 45 min for å få vekk landskamplogoen på VT50 når de spilte sist. Hadde angst. Bruker Kuroen permanent no for å se fotball.
    Hva brukte du for å få den vekk?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 time med rullefelt, gikk vekk til slutt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 time med rullefelt, gikk vekk til slutt.
    Får forsøke det også.. har prøvd med "snø" i en time nå uten at det ser ut til å ha endret noe. Men, nå har jeg et veldig godt spørsmål til deg.. du sier du er paranoid for å bruke den til visse type sendinger, hvordan i all verden kan du da anbefale dette som en "det beste som er"-tv?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere snakker om godt innkjørte plasmaer, ikke sant? Er det virkelig så ille?

Husker da jeg skulle kjøre inn min gamle PZ800 så tok det tre dager til det meste ble unnagjort. Forstørret bildet disse dagene og kjørte sikkert 20 timer om dagen. Jeg og kona tok ansvar og fulgte med da vi hadde hver "vår skift".

Da hadde jeg kontrast og lysstyrke på ca. 20%. Økte til 40% fra 60 timer til litt over 200 timer så var det gjort. Kalibrerte tv-en og kjørte på.

Fikk litt IR av og til, men det varte i maks en time. Så ble det borte. Etter 1000 timer så jeg ikke noe til IR, en gang. For ikke å snakke om permanent innbrenning. Og vi snakker om en tv fra 2008.

Så er det så ille med disse 2012-modellene? Jeg får - som sagt - VT50 i morgen, så jeg sitter her og både gruer og gleder meg.

Vet dere om Bring er nøye med frakt av plasmaer? Dvs. om de frakter stående og eller gjør ting på en forsvarlig måte? Den ble kjørt opp til Oslo fra Borås og har vært på lageret siden torsdag. Får den levert i løpet av morgendagen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Erik39

Husker da jeg skulle kjøre inn min gamle PZ800 så tok det tre dager til det meste ble unnagjort. Forstørret bildet disse dagene og kjørte sikkert 20 timer om dagen. Jeg og kona tok ansvar og fulgte med da vi hadde hver "vår skift".

Da hadde jeg kontrast og lysstyrke på ca. 20%. Økte til 40% fra 60 timer til litt over 200 timer så var det gjort. Kalibrerte tv-en og kjørte på.

Fikk litt IR av og til, men det varte i maks en time. Så ble det borte. Etter 1000 timer så jeg ikke noe til IR, en gang. For ikke å snakke om permanent innbrenning. Og vi snakker om en tv fra 2008.

Så er det så ille med disse 2012-modellene? Jeg får - som sagt - VT50 i morgen, så jeg sitter her og både gruer og gleder meg.

Vet dere om Bring er nøye med frakt av plasmaer? Dvs. om de frakter stående og eller gjør ting på en forsvarlig måte? Den ble kjørt opp til Oslo fra Borås og har vært på lageret siden torsdag. Får den levert i løpet av morgendagen.
    Jeg må ha hatt flaks tror jeg, for jeg har ikke brukt en kalori noen gang på å kjøre inn plasma...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har hatt min ST50 i par måneder nå og ikke opplevd noe tull med striper, innbrenning etc og er veldig fornøyd.
    Eneste jeg lurer på med denne tven er hvor finner dere ut i menyen driftstid?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det virker å være veldig variabelt, men både 2011-ene og 2012-ene virker å være veldig følsom for statiske elementer. Det er relativt mange tilbakemeldinger om seig IR. På 2011-ene så har det visstnok også bare blitt verre ettersom de har blitt eldre for noen, men håper forsiktig på at det motsatte er tilfelle på 2012-ene. Min er nok ikke "godt innkjørt", da den bare har et par hundre timer på seg.

Jeg tar uansett forhåndsregler det meste av tiden, og skulle det en gang henge igjen noe som aldri går vekk så er det reklamasjon neste. Norsk forbrukerkjøpslov har tydeligvis blitt plasma-eieres venn...

Edit: that being said... jeg tror jeg virkelig har undervurdert hvor mye pixel orbiteren hjelper. enten det, eller så er THX-modusene så kontraststerke at de utgjør en større "fare" for skjermen, for det er først nå i THX Cinema jeg virkelig fikk smake IR, så det er mulig kanallogoer og THX er en veldig dårlig match. (THX-modusene bruker ikke pixel orbiteren, og ikke kan du skru den på. alternativet er grået ut)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim78
    Hei, jeg har hatt min ST50 i par måneder nå og ikke opplevd noe tull med striper, innbrenning etc og er veldig fornøyd.
    Eneste jeg lurer på med denne tven er hvor finner dere ut i menyen driftstid?
    Du må inn i servicemenyen. Du finner guider på nettet om du tar sjansen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale den som beste tv pga alle de andre alternativene utenom Panasonic sine plasma og Samsung sin toppmodell i plasma er for meg drita dårlig og helt uakseptabelt rent bildemessig. Tar heller innbrenning enn clouding, tar heller innbrenning enn sort som ikkje matcher rammen, tar heller innbrenning enn feil fargegjengivelse på hud, tar heller vertikal stripe enn blooming osv.

Og joda, alle feil innenfor rimelighetens grenser. Men siden eg anser innbrenning og en vertikal stripe som helt ok siden innbrenning er noe eg klarer å unngå og den vertikale stripen er usynlig ved vanlig bruk, så blir alternativene med problemene som eg ramset opp i første kapittel som å klage på at det regner ute i VT50 sitt tilfelle.

De problemene som VT50 har, er i forhold til alternativene i andre teknologier og andre merker peanuts til sammenligning. Ville eg heller hatt en Pioneer KRP-650 2012 modell med alt av fjas som VT50 har med bedre bilde? Selvfølgelig, men dette er det eneste alternativet som oppfyller mine krav i år 2012 rett fra butikk, uten å måtte kødde rundt i ukesvis for å få bildet til å bli noenlunde riktig uten å måtte ty til Gorm.

Håper bare OLED'ene kommer til å være tv- verdenens messias og leverer 100% sånn at vi kan legge begge disse dinosaur teknologiene på hyllen. Kundene kommer til å stemme med lommeboken og når man ikkje kan se at en LED har dårligere bilde enn en tilsvarende LCD fra 2009 så tror eg OLED produsentene skal få slite med å overbevise folket om at dette er så mye bedre at det er verd å betale dobbel pris for det og vel så det.

Blir ikkje OLEDene bedre enn 9. generasjon Kuro så blir det noe annet sålenge det blir bedre enn VT50, stagnerer det med VT50 så er eg happy ihvertfall. Langt ifra perfekt men perfekt nok iforhold til alternativene.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale den som beste tv pga alle de andre alternativene utenom Panasonic sine plasma og Samsung sin toppmodell i plasma er for meg drita dårlig og helt uakseptabelt rent bildemessig. Tar heller innbrenning enn clouding, tar heller innbrenning enn sort som ikkje matcher rammen, tar heller innbrenning enn feil fargegjengivelse på hud, tar heller vertikal stripe enn blooming osv.

De problemene som VT50 har, er i forhold til alternativene i andre teknologier og andre merker peanuts til sammenligning. Ville eg heller hatt en Pioneer KRP-650 2012 modell med alt av fjas som VT50 har med bedre bilde? Selvfølgelig, men dette er det eneste alternativet som oppfyller mine krav i år 2012 rett fra butikk, uten å måtte kødde rundt i ukesvis for å få farger til å se naturlig ut.

Håper bare OLED'ene kommer til å være tv- verdenens messias og leverer 100% sånn at vi kan legge begge disse dinosaur teknologiene på hyllen. Kundene kommer til å stemme med lommeboken og når man ikkje kan se at en LED har dårligere bilde enn en tilsvarende LCD fra 2009 så tror eg OLED produsentene skal få slite med å overbevise folket om at dette er så mye bedre at det er verd å betale dobbel pris for det og vel så det.

Blir ikkje OLEDene bedre generasjon 9 kuro så blir det noe annet sålenge det blir bedre enn VT50 neste år, stagnerer det med VT50 så er eg happy ihvertfall. Langt ifra perfekt men perfekt nok iforhold til alternativene.
    Ja, jeg ser tankegangen din. Og til tross for alt som er galt med denne tv-en, så tror jeg også at den er det mest rette for meg, men det betyr ikke at jeg må være fornøyd med den. Nå er du langt i fra den verste til å fremstille denne tv-en som perfekt (for gudene skal vite at det er den på ingen måte).

Det jeg imidlertid funderer på er om Samsung-en kanskje ville hatt mindre issues som plager meg enn Panasonic-en, men ingen har klart å gi meg noen oppdatering på om DVB-S fungerer i år så den ble liksom ikke med i helhetsvurderingen. Nå bare håper jeg at VT50-en ikke utvikler seg til å bli helt forj*****. Ser ut til at utviklingen av de negative trekkene har stagnert nå, så hvis det kan holde seg sånn så får det duge inntil videre... men jeg vil nok allerede i 2013 være på let etter noe nytt *sukke*

Det er i det minste bedre enn i fjor... MYE bedre.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The lesser evil kaller eg den. Som eg har prøvd å poengtere en ørten ganger før så spiller ikkje merket noen som helst rolle for meg. Panasonic for meg var ikkje eksisterende før de kom med årets modeller siden de knapt var bedre enn en LCD.

Hvis LG hadde kommet med samme målinger som Panasonic lineupen hadde før den dukket opp her til lands så hadde det vært den eg hadde hatt no.

Men eg kjøper tv kun etter målinger også får andre ha pissekonkurranser om kem som er best av Apple/Samsung, Panasonic og Samsung, Microsoft eller Sony. Eg gir 100-0 i ka andre sin mening er sålenge eg kan lese meg frem til en konklusjon på det faktabaserte istedenfor det subjektive/spirituelle plan.

Hadde din Panasonic vært uten grønnflekker, vertikal stripe og innbreningsproblematikk, noe som egentlig er ***** synd siden det rent bildemessige er det beste som har vært siden Kuro'en sa god natt en sen desember natt i 2009 så hadde det ikkje vært så mye å klage på. Det irriterende er at alternativene har avvik på alle andre målbare grafer som går på det rent bildetekniske som hadde irritert meg mye mer enn stripen og innbrenningen. De grønne flekke hadde ikkje blitt godkjent hvis de påvirket bildet mitt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The lesser evil kaller eg den. Som eg har prøvd å poengtere en ørten ganger før så spiller ikkje merket noen som helst rolle for meg. Panasonic for meg var ikkje eksisterende før de kom med årets modeller siden de knapt var bedre enn en LCD.

Hvis LG hadde kommet med samme målinger som Panasonic lineupen hadde før den dukket opp her til lands så hadde det vært den eg hadde hatt no.

Men eg kjøper tv kun etter målinger også får andre ha pissekonkurranser om kem som er best av Apple/Samsung, Panasonic og Samsung, Microsoft eller Sony. Eg gir 100-0 i ka andre sin mening er sålenge eg kan lese meg frem til en konklusjon på det faktabaserte istedenfor det subjektive/spirituelle plan.

Hadde din Panasonic vært uten grønnflekker, vertikal stripe og innbreningsproblematikk, noe som egentlig er ***** synd siden det rent bildemessige er det beste som har vært siden Kuro'en sa god natt en sen desember natt i 2009 så hadde det ikkje vært så mye å klage på. Det irriterende er at alternativene har avvik på alle andre målbare grafer som går på det rent bildetekniske som hadde irritert meg mye mer enn stripen og innbrenningen. De grønne flekke hadde ikkje blitt godkjent hvis de påvirket bildet mitt.
    Det påvirker, men ikke i like stor grad som i fjor. Det er helt spesielle forhold som skal til, og siden dette faktisk sprer seg så tipper jeg vi kommer til å se flere VT50-er på sikt som får det, eller får det i større grad enn ut av esken.

Jeg blir mer og mer sikker på at det er en designflaw som gjør at visse deler av tv-en blir for varm, mye pga at den skal være så tynn. Har faktisk forsøkt å ta dette opp med vedkommende som står for selve designet av tv-en, men han nekter å i det hele tatt kommentere det og mener at "dette er perfekt, punktum". En grunn til at jeg mistenker varme er at det også i år virker å være noe avvik rundt der panelet er montert i form av litt gråaktige/rødaktige striper på mange av skjermene. 20-serien var litt tykkere og hadde ikke disse problemene, men stort sett samme panelteknologi. Kan rett og slett også være at panelene er litt gjennomsiktige og at struktur bak skinner igjennom.. hva det enn er, Panasonic er fullstendig klar over det, for han som står bak designet har fått mange henvendelser vedrørende dette. Men de gir totalt blanke.. dessverre. Sannsynligvis er kostnadene for å utbedre det større enn gevinsten, da det jo faktisk er et mindretall som lar seg irritere av det...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tynnhetshysteriet er idiotisk uansett. Kunne man fått en tv uten problemer med å ha de 5 cm tjukk så burde det vært det som var avgjørende. Men lommeboken er avgjørende uansett, og hvis tynn selger mer enn tjukk så går det på bekostning av noe tydeligvis. For ingenting har blitt bedre av slankekuren som har vært på disse fjernsynene de siste årene bildemessig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Hva brukte du for å få den vekk?
    Første gang jeg merket IR av kanallogo blei jeg ganske overrasket og "lei" meg. Kjørte på med timesvis med rullefelt. Har tv´n på auto-off etter 3 timer, så hendte jeg bare statt den på rullefelt å lot den stå til den slo seg av av seg selv. Gjorde også dette for å få "timer" på panelet.

Gidder ikke sjekke timeren nå, men tipper jeg er ett sted mellom 4-500 timer, og jeg lar meg ikke lengre bekymre så meget. Ser fotball hver helg, og gjerne tre kamper på rappen. Om jeg er oppmerksom, så setter jeg på "zoom 2" i pausene, og ser normalt resten.
    Etter en endt lørdag, har jeg derfor noe IR av kanallogo og feltet med stillingen.
    Dette vil være svakt synlig på tv-tittingen en stund, men det "plagsomme" gir seg raskt. Kvelder blir gjerne tilbringt med å se på tv-serier som dekker hele skjermen uten saftige logoer, eller blu-ray. Også filmer med sort stripe oppe og nede, da jeg tenker at den sorte stripen "vasker" sikkert også ut litt av logofeltet. (mulig jeg lurer meg selv her) Har hvertfall aldri vært plaget med retention av den sorte stripen.

Nå og da kjører jeg på med rullefelt en kort periode, men ellers lar jeg bare tv´n vaske seg selv med normal tv-titting. IR´n plager meg ikke ved tvtitting, og den er som sagt ikke synlig for meg etter en stund, med mindre jeg ser nøye etter den. Kompiser som er innom ser ingenting, jeg må liksom peke ut problemet

Om jeg ønsker å sjekke hvor "ille" ir jeg har forøyeblikket, setter jeg på break-in-slidsene og blar meg gjennom, og IR´n virker å være mest synlig på grønne slides.

Jo lenger jeg har VT50´en, jo mer fornøyd blir jeg. Ett fantastisk bilde!

Eneste flaw´en som har plaget meg er nevnte IR, alt annet andre prater om ser jeg ikke noe til, muligens for at jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal se etter. Har sett etter vertikale striper og sånnt, tror kaaanskje jeg ser en mørk stripe en plass når rullefeltet går, men vet ikke om den er reell, eller bare øynene som blir "lurt" av det rullende feltet.

Ingenting plager meg når jeg ser film, jeg bare nyter det fantastiske bildet

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres oppmuntrende ut, Kjeks1! :-D

Problemet er at man - som regel - har med teknisk begavede og kresne folk å gjøre og da leser man mye negativt på diverse fora. Rett og slett fordi folk som oss er perfeksjonister. Og det er for det meste positivt. Man skal ha det beste ut av tv-en. Men på den annen side så blir man litt depressiv når man leser om feil hele tiden.

Vi må heller ikke glemme at det finnes tusenvis av folk som ikke er som oss. Helt vanlige forbrukere, altså. Og jeg kan ikke akkurat tenke meg at de "kjører inn panelet" og at de er så veldig nøye og oppmerksomme.

Har noen av dere klart å streame ting som ikke er forhåndsinnstallerte på VT50? Hvordan er det med flash? Windows media-filer? DivX? Har noen klart å streame programmer fra tv3.no, tv.no, nrk.no, viaplay osv? Ved å bruke den innebygde nettleseren og navigere seg på en normal måte til tv2.no, logge inn og streame Sumo?

Hvis ikke; finnes det en måte å gjøre dette på med hjelp av den nettleseren, slik at jeg slipper å koble pc til tv? Men hvis det ikke går; kan man koble seg via Bluetooth og streame via pc?

Når det gjelder den forhåndsinnstallerte appen fra YouTube; kan man søke etter klipp og streame disse, eller så er man nødt til å se klipp som allerede finnes der og kun det?

Er fortsatt veldig nysgjerrig, men heldigvis får jeg tv-en i løpet av ettermiddagen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres oppmuntrende ut, Kjeks1! :-D

Problemet er at man - som regel - har med teknisk begavede og kresne folk å gjøre og da leser man mye negativt på diverse fora. Rett og slett fordi folk som oss er perfeksjonister. Og det er for det meste positivt. Man skal ha det beste ut av tv-en. Men på den annen side så blir man litt depressiv når man leser om feil hele tiden.

Vi må heller ikke glemme at det finnes tusenvis av folk som ikke er som oss. Helt vanlige forbrukere, altså. Og jeg kan ikke akkurat tenke meg at de "kjører inn panelet" og at de er så veldig nøye og oppmerksomme.

Har noen av dere klart å streame ting som ikke er forhåndsinnstallerte på VT50? Hvordan er det med flash? Windows media-filer? DivX? Har noen klart å streame programmer fra tv3.no, tv.no, nrk.no, viaplay osv? Ved å bruke den innebygde nettleseren og navigere seg på en normal måte til tv2.no, logge inn og streame Sumo?

Hvis ikke; finnes det en måte å gjøre dette på med hjelp av den nettleseren, slik at jeg slipper å koble pc til tv? Men hvis det ikke går; kan man koble seg via Bluetooth og streame via pc?

Når det gjelder den forhåndsinnstallerte appen fra YouTube; kan man søke etter klipp og streame disse, eller så er man nødt til å se klipp som allerede finnes der og kun det?

Er fortsatt veldig nysgjerrig, men heldigvis får jeg tv-en i løpet av ettermiddagen.
    Dette med logoer som henger igjen er da ikke noe kun "teknisk begavede og kresne" lar seg plage av. Jeg hadde tv-en i fire timer på TV Norge og har hatt tv-en på i hvert fall det tredobbelte av den tida med en variasjon av rullefelt, annet innhold og snø. Den er fremdeles ikke helt vekk. :P Om dette gjør meg kresen, så ...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Dette med logoer som henger igjen er da ikke noe kun "teknisk begavede og kresne" lar seg plage av. Jeg hadde tv-en i fire timer på TV Norge og har hatt tv-en på i hvert fall det tredobbelte av den tida med en variasjon av rullefelt, annet innhold og snø. Den er fremdeles ikke helt vekk. :P Om dette gjør meg kresen, så ...
    Nei da, hehe. Mente ikke på den måten. Men at den vanlige forbrukeren er ikke registrert på slike fora og de vet at IR går over etter hvert. Eller de tror at det går over.

Husker - som sagt - at jeg så en del IR på min gamle PZ800. Men alt dette varte sånn ca. opp til 1000 timer. Etter at panelet ble innkjørt skikkelig så klarte jeg aldri å se noe IR. I det hele tatt. Selv da jeg kunne eksperimentere med innstillinger i lang tid og ha menyen oppe. Samt at jeg hadde tekst-tv oppe i sikkert 20 minutter om gangen (fulgte med på oddsen), mens jeg satt på dataen.

Men det virker som at disse neo-plasmaene plages mye mer enn hva det gjaldt de gamle modellene. Så jeg vil være ekstra forsiktig helt opp til 500 timer.

Vi må heller aldri glemme at vi kjøper slike tv-er for å kunne nyte bildet. Om vi bare skal være forsiktige og paranoide hele tiden, så vil det gå ut over fornøyelsen. Men litt må vi passe på. Ekstra forsiktig skal man være til å begynne med, ja.

Jeg gleder meg til jeg skal få tv-en levert på dør i dag, men hater innkjøringsperioden og all venting. :|

Leste nettopp på et britisk forum at folk sliter med vertikale striper og det er ganske mange som rapporterer lignende feil. Er nesten ikke til å tro at det skal være så individuelt. Klart at ikke alle paneler kan være 100% feilfrie, men det virker som at det dreier seg om ganske mange paneler som har store feil. Litt dumt at det skal være sånn i år 2012.

Har for øvrig aldri hatt noen problemer med min gamle PZ800 fra 2008. Ikke ett eneste problem.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må ha hatt flaks tror jeg, for jeg har ikke brukt en kalori noen gang på å kjøre inn plasma...
    Jeg skjønner egentlig ikke heller dette. Jeg merket jo at disse skjermene var litt oversensitive de første ukene på logoer og å 2.35:1 filmer og i tillegg "summet" en del, men etter hvert har dette forsvunnet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg skjønner egentlig ikke heller dette. Jeg merket jo at disse skjermene var litt oversensitive de første ukene på logoer og å 2.35:1 filmer og i tillegg "summet" en del, men etter hvert har dette forsvunnet.
    Samme her. Har hatt fire plasmaer og aldri hatt noen problemer. Opplevd litt IR og "summing" til å begynne med, men så ble ting slik de skulle være etter noen uker.

Men det virker som at disse neo-plasmaene er mer utsatt for irriterende feil. I hvert fall hvis man skal dømme etter alle feil folk klager over på diverse tekniske fora.

Ja ja, det er i alle fall noen få timer igjen til jeg skal få min VT50. Så håper jeg at jeg blir like heldig som jeg hittil har vært med plasmakjøp.

Side 61 av 103 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •