Panasonic 2012 plasma-tv'er. - Side 50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 50 av 103 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 90 100 ... SisteSiste
Viser resultater 981 til 1,000 av 2052
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Chrisonfire
    Jeg kan si at det IKKE er noe problem i det heletatt.
    Etter 2 timer med film i -15dB på yamahaen, ble det bare lunkent i rommene til emoene og yamahen
    Dessuten om alle komponentene hadde 5cm klaring i alle retninger har det ikke sett ut 8)
    Her står ting på i +/- 18 timer i døgnet....

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Her står ting på i +/- 18 timer i døgnet....
    Samme her Ser på blådisk as we speak

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, i kveld skjer det! Får VT-en levert på døra nå straks, men får ikke tid til å sette den opp før i kveld. Vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg mest :P

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, i kveld skjer det! Får VT-en levert på døra nå straks, men får ikke tid til å sette den opp før i kveld. Vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg mest :P
    Det blir morro å høre hva du synes. Dersom du kan leve med en Panasonic, så må det være eksempel på at undrenes tid ennå ikke er forbi - selv i 2012 :-D

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Her får Panasonic kjørt seg.
    Håper du blir fornøyd denne gangen.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Her får Panasonic kjørt seg.
    Håper du blir fornøyd denne gangen.
    Jeg er veldig spent på hvordan du opplever denne, selv kommer min til butikk i morgen men jeg må finne en lur måte å få kjørt den hjem på. Betale en drosje så blir det vel bra.

Newcomer Alekhoff sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, noen som har noen anbefalinger til hvilke moduser man skal ha på eller av til gaming, film og tv titting?

Og kanskje noen andre gode instilliger som er kjekke og ha av eller på

Får GT50en min imorgen !

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt annet av, thx cinema på. IFC minimum generelt sett på. Enkelt egentlig.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vt50'en min finner ikke nettverket i huset, noen som vet hva det kan komme av? Har ikke problemer på ps3 eller mobiler/pc'er i huset.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pikade... når en først kjøpte seg sikkelig tv kom det sandelig et brev om og betale Nasist-Avgiften :-/ nedtur ja.

Første gang en bataler den også hehe

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom sandelig 2 ganger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innbrenning Panasonic plasma

Hei,
    Noen som har erfaring med den nye VT50'en ift.innbrenning?
    Har en VT30 som jeg har store problemer med dette på for tiden og lurer på om det er vits å bytte til den nye VT50 om problemet er like stort.

Hadde en PX70 i 4 år som jeg aldri erfarte noen slike problemer med.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hobbis
    Hei,
    Noen som har erfaring med den nye VT50'en ift.innbrenning?
    Har en VT30 som jeg har store problemer med dette på for tiden og lurer på om det er vits å bytte til den nye VT50 om problemet er like stort.

Hadde en PX70 i 4 år som jeg aldri erfarte noen slike problemer med.

Kan fårekomme på VT50 også.

Fikk min til og oppleve litt av OL også en del timer om dagen.

Kjørte med reduserte bildeinnstillinger og så litt innbrenning.
    Men var ups på og kjøre rullefelt etter og sett lengere perioder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Vt50'en min finner ikke nettverket i huset, noen som vet hva det kan komme av? Har ikke problemer på ps3 eller mobiler/pc'er i huset.
    Funket ikke for meg heller, før jeg klipset den "runder grå tingen som skal rundt tp-kabelen" på Husker ikke hva det heter, men fulgte en grå plastdings med tv`n, som passer rundt en TP-kabel.

Om du kjører trådløst så aner jeg ikke.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått kastet et kjapt blikk på VT50-en. Foreløpig så ser det ut til at den blir stående til tross for at noen ting trekker litt ned.

For å ta min første bekymring. Jeg hadde null problem med å finne denne vertikale stripen som jeg var sikker på at tv-en ville ha, men etter å ha testet ut tv-en og sett hvor sjelden den faktisk kommer til syne har jeg konkludert med at det er en ikke-issue. Jeg hadde trolig ikke lagt merke til den om jeg ikke visste hva jeg skulle se etter... så hvis noen av dere leser forumposter fra folk som klager over dette, ikke la dette bli grunnen til at dere holder dere unna.

Siden alle tv-ens gode kvaliteter allerede er tatt opp av så mange, så skulle det være unødvendig av meg å gjenta dem. Bra sortnivå, gode farger, bra med innstillingsmuligheter, osv.

Andre ting som trekker litt ned for meg, det er at jeg innså hvor bra bevegelse Samsung-en hadde, for den er ikke like bra på Panasonic-en. Det er ikke natt og dag-forskjell, men det er en forskjell. Panasonic-en har også synlig mer line bleed, på Samsungen kunne jeg ikke se dette overhodet. Fremdeles ingen dealbreaker, for på plasma forventer man egentlig noe line bleed.

Det som skjærer mest i hjertet, dog, er at jeg innser hvor heldig jeg var med min Samsung mtp buzzing. Jeg hørte den ikke, mens nå har jeg vært så "heldig" å få et skikkelig buzzeeksemplar av VT50-en. Så til de av dere som slakter Samsung for buzzing, dette finnes absolutt i begge leire. Det kan være det går seg til, og jeg gidder neppe å bruke noen returrett for dette. Det får bare være som det er, og venner meg sikkert til det. Litt lyd vil nok overdøve det.

Jeg kommer nok til å bruke de neste dagene til å se med veldig kritiske øyne på denne tv-en, men så langt har jeg et generelt godt inntrykk og det kan virke som om de ikke har herpet denne på samme måten som de herpet VT30. Fingers crossed! For denne har jeg veldig lyst til å beholde, da jeg er "litt" lei av å herje med dette. Dette er tross alt min tv nr. 6 på to år... det er litt for mye. Til min store glede så fungerer DVB-S-tuneren som den skal...

Så.. det var så langt!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med buzzing tror jeg er forskjell fra rom til rom og sitteposisjon. Jeg hadde en Samsung 855 jeg knapt hørte. Jeg solgte den, og vedkommende som hørte på den her før han kjøpte den, hørte heller ikke noe her. Men han hørte hjemme hos seg selv...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Dette med buzzing tror jeg er forskjell fra rom til rom og sitteposisjon. Jeg hadde en Samsung 855 jeg knapt hørte. Jeg solgte den, og vedkommende som hørte på den her før han kjøpte den, hørte heller ikke noe her. Men han hørte hjemme hos seg selv...
    Det er nok også veldig forskjellig fra eksemplar til eksemplar. Denne VT50-en bråker MYE mer enn det D8005-en gjorde, men jeg er ganske sikker på at dette ikke gjelder alle. Jeg tror som sagt det er mye tilfeldigheter ute og går her.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min buzzer kun på ekstrem kontrast, nesten fullskjerm hvit. Antar du har 24p smooth film aktivert og på thx cinema.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NightFlare
    Funket ikke for meg heller, før jeg klipset den "runder grå tingen som skal rundt tp-kabelen" på Husker ikke hva det heter, men fulgte en grå plastdings med tv`n, som passer rundt en TP-kabel.

Om du kjører trådløst så aner jeg ikke.

Ser det følger med flere slike klipser til ledninger, hva har disse for seg?
    Kjører trådløst, løste forsåvidt problemet tidligere etter litt trykk å søk.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Det er nok også veldig forskjellig fra eksemplar til eksemplar. Denne VT50-en bråker MYE mer enn det D8005-en gjorde, men jeg er ganske sikker på at dette ikke gjelder alle. Jeg tror som sagt det er mye tilfeldigheter ute og går her.
    Min buzzer ikke merkbart mye. Har hørt plasmaer som buzzer slik att det høres i butikklokaler. Buzzingen er heller ikke plagsom da den skjeldent kommer frem uans.

Mvh
    Svein S

Side 50 av 103 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 90 100 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •