Panasonic 2012 plasma-tv'er. - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 103 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 81 91 101 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 2052
    Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det blir ikke bedre av at de ofte kjører grafikk med raklame for butikken. Ta en tur til Soundgarden. Der har de gode utstillinger, men ikke 30 dager retur. Med andre ord er det lurt å handle et annet sted.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Det blir ikke bedre av at de ofte kjører grafikk med raklame for butikken. Ta en tur til Soundgarden. Der har de gode utstillinger, men ikke 30 dager retur. Med andre ord er det lurt å handle et annet sted.
    De kjørte faktisk en ny BD film, men håpløst var det.

Får se om Hifi Klubben Fredrikstad får en bedre demo etter hvert...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haymaker
    Etter 5 dager tok min 50ST50 kvelden. Slo seg plutselig av, og etter noen minutter begynte den med noen klikkelyder. Samme klikkelyden som når panelet blir skrudd på. Får ringe Hifiklubben i morgen og be dem komme bort med en ny. Godt jeg ikke har modifisert ramma rundt skjermen!
    Da skjedde omtrent det samme med min 50ST50 etter ca. 14 dager. Skrudde seg konstant av og på av seg selv med ca. 5 sek. mellomrom. Fikk bare stoppet det dersom jeg byttet til en inngang uten signal.
    fa..., begynte å bli glad i skjermen..

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evra
    Da skjedde omtrent det samme med min 50ST50 etter ca. 14 dager. Skrudde seg konstant av og på av seg selv med ca. 5 sek. mellomrom. Fikk bare stoppet det dersom jeg byttet til en inngang uten signal.
    fa..., begynte å bli glad i skjermen..
    Håper ikke dette er en feil som rammer mange av skjermene, men heller en tilfeldighet.

Newcomer TV Dinnah sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GT50 anmeldt av Flatpanels.dk

Panasonic GT50 test/anmeldelse - FlatpanelsDK

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Det meste negative med tv-en er at spill for noen av de samme kantproblemene som en LCD. Bildet føles litt skarpt.
    Dette lurer jeg litt på... er det synlig i andre situasjoner enn nettopp spill? Panasonic har fått noe kritikk for dette, da det er en "kantforbedring" som ikke kan skrus av. I USA har de allerede uttalt at det er uaktuelt å endre på det. Litt teit at brukeren ikke gis anledning til å selv bestemme om forbedringssystemer skal være av eller på...

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Håper ikke dette er en feil som rammer mange av skjermene, men heller en tilfeldighet.
    Vet ikke hvor mange ST50 som er solgt i Norge, men 2 stk fjernsyn utgjør vel noen % av salget? Jeg får forresten ny tv av Hifiklubben på fredag. Godt jeg har iPad og Altibox chill mens jeg venter:-)

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Dette lurer jeg litt på... er det synlig i andre situasjoner enn nettopp spill? Panasonic har fått noe kritikk for dette, da det er en "kantforbedring" som ikke kan skrus av. I USA har de allerede uttalt at det er uaktuelt å endre på det. Litt teit at brukeren ikke gis anledning til å selv bestemme om forbedringssystemer skal være av eller på...
    Det er kun på spill jeg har opplevd noe slikt. Når det gjelder HD og SD signaler har den veldig rene fine bilder med masse dybde.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt Panasonic ST50 50". Gleder meg til å prøve denne etter å ikke ha blitt fornøyd med hverken GT30, VT30 eller Sammy D8005.....

I hovedsak viftestøy jeg ikke likte på Panny da. Men etter ryktene skal jo ST50" være vifteløs....

Greit hvis ikke grønn flekk problemene er der også da...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uncle_electric
    Da har jeg bestilt Panasonic ST50 50". Gleder meg til å prøve denne etter å ikke ha blitt fornøyd med hverken GT30, VT30 eller Sammy D8005.....

I hovedsak viftestøy jeg ikke likte på Panny da. Men etter ryktene skal jo ST50" være vifteløs....

Greit hvis ikke grønn flekk problemene er der også da...
    ST har ingen støyende vifter. Jeg sitter rundt 3.5 m fra tv-en og kan ikke høre "buzzing". Det er et kvantesprang fra i fjor!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut fra alt jeg har lest så langt så er det eneste som holder meg tilbake fra å få hevet kjøpet på D8005-en det faktum at ST50 ikke har DVB-S.

Har forresten noen prøvd 2011-brillene til Samsung på årets Panasonic-modeller enda? Det skal i teorien fungere...

Active norcane sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic VT30

Skal kjøpe Plasma til min far. ca 8-10k. Beste bildet for pengene? Trenger ikkenoe annet! Ser for meg VT 30. Billigste jeg fant var ca 10k. Noen som vet om noen billigere eller andre bedre alternativer?
    Ikke større en 42`

Anbefaler folket GT elelr St?

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Ut fra alt jeg har lest så langt så er det eneste som holder meg tilbake fra å få hevet kjøpet på D8005-en det faktum at ST50 ikke har DVB-S.

Har forresten noen prøvd 2011-brillene til Samsung på årets Panasonic-modeller enda? Det skal i teorien fungere...
    Skal fungere har jeg lest, dersom du bruker brillene opp ned. Returner brillene sammen med TV-en du, panasonic sine er visst mye bedre også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pepo
    Skal fungere har jeg lest, dersom du bruker brillene opp ned. Returner brillene sammen med TV-en du, panasonic sine er visst mye bedre også.
    Problemet er at de er kjøpt separat, så jeg får ikke returnert dem sammen med tv-en. Også er det svindyrt å kjøpe Panasonic sine, noe man må hvis man skal gå for ST eller GT. Men jeg tror jeg begynner å helle mer og mer mot å la dem forsøke å fikse tuneren i tv-en min en gang til heller enn å delta i dette panel-lotteriet. Jeg har jo som nevnt før en tv jeg faktisk er fornøyd med bildemessig... det er kun defekt tuner som irriterer vettet av meg nå. :P

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har koblet PC'n til 50-serien? Jeg liker ikke helt det jeg leser om unødig skarphet i spill og rundt bokstavene på desktop'en. Bruker TV som PC-skjerm. IR ved langvarig surfing kan unngås med F11 tasten. Slitne øyne grunnet sharpness artefakter som Panasonic nekter å gjøre noe med er derimot kjipern.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg testet med pc eller mac, men det hjalp mye å senke skarpheten på tv. Skarpheten er ikke verre enn en gjennomsnits LCD...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artur79
    Noen som har koblet PC'n til 50-serien? Jeg liker ikke helt det jeg leser om unødig skarphet i spill og rundt bokstavene på desktop'en. Bruker TV som PC-skjerm. IR ved langvarig surfing kan unngås med F11 tasten. Slitne øyne grunnet sharpness artefakter som Panasonic nekter å gjøre noe med er derimot kjipern.
    Jeg har forstått det slik at ST50 ikke lider av dette, ihvertfall ikke i samme grad som GT50 og VT50.

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nytt dilemma! 55VT50 om tre måneder eller 65ST50 neste uke?

65ST50 + 2 oppladbare briller for 19.600,-
    55VT50 inkl. 2 ikke oppladbare briller for 16.600,-

Hva ville du gjort?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TV Dinnah
    Jeg har forstått det slik at ST50 ikke lider av dette, ihvertfall ikke i samme grad som GT50 og VT50.
    Husker du hvor leste du dette?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artur79
    Husker du hvor leste du dette?
    Det var i HDTVtest sine anmeldelser av ST- GT- og VT50 det sto noe om "undeatable edge ehancement."

Panasonic TX-P50VT50B Performance

Panasonic TX-P50GT50B Performance

Panasonic TX-P42ST50B Performance

Ok, det ser ut som også ST50 har denne unødige skarpheten, men overraskende nok, enda mer på GT- og VT50. Viktig å understreke at det kun var synlig på statiske bilder (PC), ingen betydning for vanlig bruk med videomateriale ifølge anmelderen. Han mente vel at det er mer en slags prinsippsak enn noe reelt irritasjonsmoment.

Side 21 av 103 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 81 91 101 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •