Panasonic 2012 plasma-tv'er. - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 103 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 94 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 2052
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis valget var konstant feile farger, clouding, dårlig innsynsvinkel, input lag, dårlig sortnivå osv osv vs et par timer med gjenskinn grunnet sol så hadde hvertfall valget mitt vært enkelt. Lenge siden det har vært så enkelt å se forskjell på Plasma og resten av teknologiene.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chlo
    ... og derfor har man vanlig THX modus. Jeg kan aldri tenke meg at lysstyrke er noen case på VT50 i et lyskontrollert rom.

JernetTZ:
    Helt enig. Jeg har dog ikke sett E8005 enda, så kan ikke uttale meg om den. Har faktisk ikke hørt noe særlig om den heller? Men det kan vi kanskje ta i Samsung-tråden. Jeg er dog villig til å gi Pana en sjangse i år da jeg synes VT50 har et penere design enn E8005, og sannsynligvis bedre byggekvalitet.
    Hvorfor har Panasonic så lavt bordfeste, enda lavere enn Samsung, jeg skal ha tv-en på tvbord, og festet er altfor lavt...hovedgrunnen til at jeg velger Samsung istedet for Panasonic i år er fordi Panasonic bordfestet er altfor lavt...Panasonic burde tenke på at noen skal ha tven på tvbord...Samsung tven har også litt for lavt bordfeste, Panasonic sitt bordfeste er helt latterlig lavt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Hvis valget var konstant feile farger, clouding, dårlig innsynsvinkel, input lag, dårlig sortnivå osv osv vs et par timer med gjenskinn grunnet sol så hadde hvertfall valget mitt vært enkelt. Lenge siden det har vært så enkelt å se forskjell på Plasma og resten av teknologiene.
    I går kveld sto kveldsolen rett mot ST50-en min, og jeg før jeg skrudde på TV-en tenkte jeg at det her kunne bli distraherende. Jeg hadde da fire vertikale søyler med vekselvis lys og skygge på skjermen.

Når jeg skrudde den på ble dette glemt. Helt jevnt bilde, og refleksjonene? Ingenting. Til dagslys har jeg Cinema-modus med lyssensor. Så fort kvelden kommer bruker jeg True Cinema, selsvagt uten lyssensor. Dette ser ut til å virke bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen
    I går kveld sto kveldsolen rett mot ST50-en min, og jeg før jeg skrudde på TV-en tenkte jeg at det her kunne bli distraherende. Jeg hadde da fire vertikale søyler med vekselvis lys og skygge på skjermen.

Når jeg skrudde den på ble dette glemt. Helt jevnt bilde, og refleksjonene? Ingenting. Til dagslys har jeg Cinema-modus med lyssensor. Så fort kvelden kommer bruker jeg True Cinema, selsvagt uten lyssensor. Dette ser ut til å virke bra!
    Det høyres jo veldig bra ut, korleis var den på SD sendinger?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har en formening om årets ST-modell er vesentlig bedre enn fjorårets GT-modell. Kjøpe neste GT'en i fjor og valget sto nå egentlig mellom 50ST50 og LG's LM760T, men som vanlig blir valget verre desto mere man dykker ned i materien.
    50GT30 kr. 7990,-, 50ST50 kr. 11298,-. Vesentlig billigere..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har en formening om årets ST-modell er vesentlig bedre enn fjorårets GT-modell.
    Dersom en skal tro på det som skrives, så er ST50 vesentlig bedre enn fjorårets 30-serie (det kommer selvsagt også ann på hva du selv legger i "vesentlig")

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var en stk PANASONIC TX-P42ST50Y bestilt, kommer på torsdag.
    Gleder meg til å få en plasma i hus, etter og ha prøvd 2 forskjellige led tv-er som jeg var misfornøyd med (samsung d8005 og philips 7696)
    Fikk også med en Verbatim Store ’n’ Go 500GB for kr.0 takk hifi-klubben

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evra
    Er det noen som har en formening om årets ST-modell er vesentlig bedre enn fjorårets GT-modell. Kjøpe neste GT'en i fjor og valget sto nå egentlig mellom 50ST50 og LG's LM760T, men som vanlig blir valget verre desto mere man dykker ned i materien.
    50GT30 kr. 7990,-, 50ST50 kr. 11298,-. Vesentlig billigere..

Jeg slenger meg på dette spørsmålet. Jeg hadde inne en HX823 i stua i helga, jeg var utrolig misfornøyd. Tok 3 filmer etter kalibrering for å forstå at LED-LCD aldri skulle inn i stua her igjen, så ser litt på 50GT30.

50GT30, eller legge de ekstra kronene i ST50?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50" ST50 i hus, veldig fornøyd så langt

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velg ST50. Bare sjekk på diverse forum hvor mye trøbbel det har vært for enkelte brukere av 30-serien.

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Essential
    Jeg slenger meg på dette spørsmålet. Jeg hadde inne en HX823 i stua i helga, jeg var utrolig misfornøyd. Tok 3 filmer etter kalibrering for å forstå at LED-LCD aldri skulle inn i stua her igjen, så ser litt på 50GT30.

Jeg er også meget misfornøyd Hx823 eiger. Men heldigvis har jeg kjøpt på Elljøp, så den går rett i retur. Jeg går for ST50,etter det jeg leser på utenlandske medier sammenligner de den med VT30 og er således et kupp.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Dersom en skal tro på det som skrives, så er ST50 vesentlig bedre enn fjorårets 30-serie (det kommer selvsagt også ann på hva du selv legger i "vesentlig")
    Takk for svar. "Vesentlig" her er vel ca. 3200,-
    Jeg har lest en del tester nå, og jeg har forstått at ST'en er en veldig bra TV, men fjorårets ST ble prøvd og var for dårlig med tanke på gjenskinn/lysstyrke og jeg var litt skeptisk (flott med Loffen sine erfaringer med ST50)
    At 50-serien er vesentlig bedre enn 30-serien er det ingen tvil om, men har ikke funnet noen som har sammenlignet en av fjorårets beste TV'er med årets "budsjett"-modell, bortsett fra direkte sammenligning av sortnivå.
    "HDTV-selector" på hdtvtest.co.uk anbefaler meg fortsatt GT30, men den er sikkert ikke oppdatert med deres siste tester.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp Samsung E8005 i stedet, så blir dere fornøyd, billigere og bedre

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Har fått samsung sin nye 8000 serie til å henge seg utallige ganger... :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du det fra? E8005 er dyrere enn ST50, og alle reviews jeg har sett indikerer at ST50 foretrekkes. Om du sitter på annen informasjon må du gjerne forklare dette.

Til og med GT50 er rimeligere enn E8005. GT50 har i forhold til ST50 fått Infinite Black Ultra filteret for bedre kontrast og sortnivå i opplyste rom, i tillegg til THX modus (om VT50s THX modus er en pekepinn er denne svært bra).

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du det fra? E8005 er dyrere enn ST50, og alle reviews jeg har sett indikerer at ST50 foretrekkes. Om du sitter på annen informasjon må du gjerne forklare dette.
    Åja..ST50 var vel ikke toppmodellen til Panasonic...men anbefaler Samsung uansett...Panasonic er oppskrytt og feiler hvert år...Samsung er supert...er buzzing, men det er det visst på Panasonic også...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett både E8005 og VT50 (og jeg har 64D8005), og i mine øyne er det ingen tvil om at Panasonic er bedre. Panasonic har hatt en del feil på 30-serien, men vi som har hatt D8005 vet at Samsung var langt fra perfekt. Du har vel byttet 2-3 Samsung skjermer selv pga feil om jeg husker rett?

I mine øyne er Samsung et langt mer oppskrytt merke enn Panasonic - selv om det først og fremst skyldes LED modellene.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett både E8005 og VT50 (og jeg har 64D8005), og i mine øyne er det ingen tvil om at Panasonic er bedre. Panasonic har hatt en del feil på 30-serien, men vi som har hatt D8005 vet at Samsung var langt fra perfekt. Du har vel byttet 2-3 Samsung skjermer selv pga feil om jeg husker rett?

I mine øyne er Samsung et langt mer oppskrytt merke enn Panasonic - selv om det først og fremst skyldes LED modellene.
    Jeg hadde først en skjerm jeg fikk innbrenning på, så en skjerm jeg hadde buzzing på, så en skjerm det ikke kom bilde på (alle hdmi defekte?) og så en skjerm det var en rødrosa stripa på høyre side...så ja, Samsung har feil også, og jeg er vel en utrolig uheldig Donald Duck som får så mange tver med feil på rad...elkjøp ser nok på meg som en vanskelig kunde regner jeg med...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpe tv ut ifra navnet som står på logoen... jaja. Tror eg holder meg til objektivitet fra professjonelle denne gangen og.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men anbefaler Samsung uansett...Panasonic er oppskrytt og feiler hvert år...Samsung er supert...er buzzing, men det er det visst på Panasonic også...
    Jeg hadde først en skjerm jeg fikk innbrenning på, så en skjerm jeg hadde buzzing på, så en skjerm det ikke kom bilde på (alle hdmi defekte?) og så en skjerm det var en rødrosa stripa på høyre side...
    Hehe, empiri burde vel her tilsie at produktlinjen til Samsung mangler kvalitetskontroll.

Men ut fra hva du skriver på forumet her, så baserer du TV-valget ditt etter høyden på foten. Da blir argumentet ditt for å velge Samsung straks litt svakere.

Og jeg har hatt D8005 og ST50 hjemme i samme stue. Begge buzzer normalt, men Samsungen er konstruert slik at buzzingen forsterkes rett i sweet spot, som en lydsøyle ut fra TV-en.

Ifm. TV-kjøp har jeg lest utallige forumsider, og tilbakemeldingene på E-serien er at de fortsatt buzzer på samme måte.

Side 14 av 103 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 94 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •