Panasonic 2012 plasma-tv'er. - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 103 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 2052
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er strømnettet som er flaskehalsen, vi har 50hz her og i USA har de 60 hz. Har ingenting med sendekvalitet å gjøre, det er bare idiotisk programmering fra Panasonic sin side. Alt som blir sendt i 50 bilder per sekund, altså spill og tv vil ha dette problemet. Blu-ray som er på 24 bilder per sek vil ikkje ha det eller vil ikkje kunne merkes. Skal vel sånn noenlunde være riktig tror eg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ingen problemer med hakkete bilde på min ST50. Har lest at det var veldig subjektivt på fjorårets. Jeg går ikke inn for å finne feil som jeg i utgangspunktet ikke har sett hvertfall

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen
    Ser ingen problemer med hakkete bilde på min ST50. Har lest at det var veldig subjektivt på fjorårets. Jeg går ikke inn for å finne feil som jeg i utgangspunktet ikke har sett hvertfall
    Det var jo hvertfall godt å høre, kanskje jeg kan leve med det, får gå en tur i butikken når de legges ut for salg, og be dem sette på en SD kanal

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ser jo Panasonic TXP50ST50Y ut til å være en helt fantastisk TV, både i forhold til de bedre spesifiserte GT50 og VT50 (som bl.a har vifter og som muligens har noe lavere lysstyrke pga. mørkere kontrastbelegg) og de gamle toppmodellene VT/GT30 og VT/GT20 (som i tillegg slet med andre "bugs") .

Foreløpig er vel ikke årets 50-modeller helt "frikjent" for bugs, men det ser veldig lovende ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Nå ser jo Panasonic TXP50ST50Y ut til å være en helt fantastisk TV, både i forhold til de bedre spesifiserte GT50 og VT50 (som bl.a har vifter og som muligens har noe lavere lysstyrke pga. mørkere kontrastbelegg) og de gamle toppmodellene VT/GT30 og VT/GT20 (som i tillegg slet med andre "bugs") .

Foreløpig er vel ikke årets 50-modeller helt "frikjent" for bugs, men det ser veldig lovende ut.
    Den var i en litt annen prisklasse og gitt, nesten halv pris i forhold til VT50.

Jeg har en 42" KURO med 1024x768 oppløsning nå som jeg har vært veldig fornøyd med frem til nå, men den er vel 4-5 år gammel nå, og jeg hadde tenkt å bytte den ut i år.

Vil det være verdt å bytte KURO til ST50/VT50 tror dere?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trokkje du bør bruke mye tid på å lure på det. Glem det. Trodde du hadde 436en. Begynner å gå i surr her.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en 42" KURO med 1024x768 oppløsning nå som jeg har vært veldig fornøyd med frem til nå, men den er vel 4-5 år gammel nå, og jeg hadde tenkt å bytte den ut i år.
    Har du Pioneer PDP-428XD/XA (første egenerasjon "Kuro")? Dersom du kjører mye HD, så kan du gjerne prøve ST50 som åpent kjøp i 30 dager. Det er høyst tvilsomt om VT50 kan forsvare merprisen i år i forhold til ST50. Om du ikke blir fornøyd, er det jo bare å levere tilbake skjermen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Har du Pioneer PDP-428XD/XA (første egenerasjon "Kuro")? Dersom du kjører mye HD, så kan du gjerne prøve ST50 som åpent kjøp i 30 dager. Det er høyst tvilsomt om VT50 kan forsvare merprisen i år i forhold til ST50. Om du ikke blir fornøyd, er det jo bare å levere tilbake skjermen.
    Det er sant, ser de har den på lager på Hi-Fi klubben, 399kr i frakt, ikke galt, totalt 11.700kr, tror jeg går for en slik.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Jepp, det er det som er så trist, du leser en review, så kjøper du en skjerm som ikke er like bra som den i testen.

Begynner og bli skikkelig skeptisk nå. Tror jeg beholder min Pio LX5090 enda et par år
    Gikk i den fella etter at jeg leste testen av Samsung PS63C7705. Mitt største tabbekjøp hittil (selv om jeg nok var ekstra uheldig med mitt eksemplar). Måtte tilbake til Poineer for å bli fornøyd. ;-)

Den nye Panasonic serien ser ihvertfall veldig lovende ut.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da var ST50 bestilt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt valg! Kjøpte fra Hifi-klubben selv. Er bare fornøyd hittil, ingenting å sette fingeren på!! Det er en utrolig lyssterk TV (når det trengs), i tillegg til rått sortnivå.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen
    Godt valg! Kjøpte fra Hifi-klubben selv. Er bare fornøyd hittil, ingenting å sette fingeren på!! Det er en utrolig lyssterk TV (når det trengs), i tillegg til rått sortnivå.
    Har vært litt motstridende tilbakemeldinger på dette, kan du bekrefte at ST50 *ikke* har DVB-S?

Jeg ser på en mulig retur av min nåværende tv pga defekt DVB-S (som er synd, for jeg er veldig fornøyd ellers... men DVB-S-biten er viktig og var noe av grunnen til at jeg valgte modellen jeg valgte).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har dessverre ikke DVB-S

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan konstatere at ST50 er vifteløs?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vincent på hdtvtest.co.uk sier at st50 42" er vifteløs. Jeg skal plukke opp min i morgen, så kan oppdatere da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kremfjes
    Vincent på hdtvtest.co.uk sier at st50 42" er vifteløs. Jeg skal plukke opp min i morgen, så kan oppdatere da.
    Jeg hører ingen vifter på min 50" heller! Men orker ikke ta den ned fra veggen igjen for visual confirmation dessverre

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da venter jeg fortsatt på en bekreftelse på at st50 er vifteløs

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir VT50, har aldri sett en bedre skjerm i butikk noensinne. Supert sortnivå, riktig fargegjengivelse i THX cinema bright room, lyssterk, god innsynsvikel obviously, god shadow detail osv.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Blir VT50, har aldri sett en bedre skjerm i butikk noensinne. Supert sortnivå, riktig fargegjengivelse i THX cinema bright room, lyssterk, god innsynsvikel obviously, god shadow detail osv.
    Litt off topic, men er du ikke litt skeptisk til å bruke 20 lapper eller mer på et tv når OLED trolig vil være vesentlig bedre og til en rimeligere penge en idag allerede kanskje i 2013? (om en er litt optimistisk..)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Litt off topic, men er du ikke litt skeptisk til å bruke 20 lapper eller mer på et tv når OLED trolig vil være vesentlig bedre og til en rimeligere penge en idag allerede kanskje i 2013? (om en er litt optimistisk..)
    Tror du virkelig en teknologi som er så ny i forbrukermarkedet blir problemfri de første generasjonene? Det lages heller ikke OLED-paneler over 55" dette året, og tviler på de vil produseres over 60" til neste år.

Er man moden for TV-kjøp nå, blir det litt lenge å vente.

Side 12 av 103 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •