Samsung F-UE55D8005:- Svimmel av bilde selv med HD signal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung F-UE55D8005:- Svimmel av bilde selv med HD signal

Jeg kjøpte en 55'' Samsung F-UE55D8005 for noen uker siden. Har sett film på blue ray og selv om jeg ble litt susete i hodet av det også, fungerer tv'en bra med dette.
    Men når jeg ser på tv'en med kabeltv signaler så blir vi veldig fort svimmel av å se. Det er da vanlig 2D (snakker ikke om den 2d til 3d konverteringen). Dette gjelder selv HD signaler, og da selvfølgelig enda verre med SD signaler. Det er noe hakking ved raske bevegelser, men selv på nyhetssendinger blir vi svimmel av å se på. Er det innstillinger på TV eller PVR boks som kan gjøre dette bedre (den nye PVR boksen til Canal Digital)?
    Trodde først det var størrelsen som gjorde det, men selv på 4-5 meter avstand er det som å være sjøsyk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Svimmel av å se tv? Den var ny...

Men det høres litt ut som om du har noe motion-enhancements av ymse slag aktivert, det gir ofte den effekten du nevner. Jeg aner ikke hva disse tingene heter på D8005 LED-en, men du ønsker typisk å skru av sånt som heter Motion Plus eller alt annet som har ordet "enhancement" i seg. Ta deg litt tid til å gå igjennom menyene og skru av alt som gir deg et inntrykk av å forbedre ting =)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •