Problem med opptaksfunksjon på Samsung 7005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
  1. #1
    Newcomer TC3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Problem med opptaksfunksjon på Samsung 7005

    Hei.

    Jeg har Canal Digital parabol og bruker en Strong CI+ cam.

    Jeg har koblet til en WD MyPassport 500GB HD på USB1 (HDD). og har formatert disken på TV'en og utført alle tester uten feil. Fikk melding om at disken er klar for timeshift og opptak.

    Timshift fungerer som det skal men når jeg prøver å spille inn et program får jeg følgende melding.

    Kan ikke ta opp dette programmet på grunn av opphavsrett til kringkastingsstasjonen.

    Vedlegg 84994

    Jeg har prøvd 2 forskjellige disker, 3 forskjellige kort og alle usb innganger og feilmeldingen er den samme.

    På min HD PVR fungerer opptak som det skal.

    Noen som har vert borti dette?

    Mvh
    Thor

  2. #2
    Newcomer TC3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Problem med opptaksfunksjon på Samsung 7005

    Hei igjen.

    Jeg har nå mottat svar i fra Samsung support angående denne saken og fikk følgende svar:

    Hei Thor

    Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

    Dette er kjent både for Canal Digital og oss også. Canal Digital jobber med å ordne opp dette og det jobbes sammen for å
    finne en løsning på dette. Det jobbes på forskjellige områder av landet og dette vil bli ordnet opp, men desverre vi har ikke
    ifnormasjon om når akuratt. Men som sagt, det jobbes med saken.

    Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

    Med vennlig hilsen
    Samsung support

    Greit å vite!

    Mvh
    Thor

  3. #3
    Newcomer TC3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Problem løst!

    Hei igjen.

    Det ser ut som at CD og Samsung har fått fikset dette. Fungerer perfekt nå.

    Mvh
    Thor

  4. #4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Betryggende å høre Takk for opplysning. Jeg var litt redd for at de kanskje skulle begynne å blokkere opptak for IDTV-løsningene nå, men godt å høre at det bare var et teknisk problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •