Ren Scan - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Ren Scan

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg fått godkjent retur på denne og venter på kreditering i løpet av et par dager. Kommer nå til et dilemma: Skal jeg kjøpe etterfølgeren etter denne 50pz950, eller er det noen som har forslag til annen modell..? Har jo vært veldig fornøyd med denne. Liker også plasma godt. Noen som har forslag?

Morten

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått pz950 i hus. Men ble skuffet etter å ha skrudd den på. Det virker som den fortsatte der den andre(første slapp) . Panelet virket lyst og ikke skarpt. Hadde virkelig gledet meg til denne nå og så blir jeg deppa når den er sånn. Er dette noe som er kjent på visse modeller. Helt ny skjerm er blass . Har jo både DOA og 45 dagers åpent returrett, så det er ingen stor sak og bytte denne. Ellers noen som har peilig på denne modellen?
    Takker for svar.

Morten

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har PZ250 selv men den er vel rimelig lik PZ950 på panelet. Sett tvn i Ekspert modus. Kjør bildevei visern. Min PZ250 er ikke grå etter litt innkjøring! Den er bedre nå enn da den var blod fersk. Merker den har mere lysstyrke enn PK250 pga 3D biten.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •