Harddisk på Panasonic VT30 50"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harddisk på Panasonic VT30 50"

Hei

Jeg har kjøpt en VT30 tv som jeg benytter RiksTV CAM-kort på. Vet det går an å koble til harddisk for å få en PVR funksjon (dog noe begrenset). Lurer bare på om det er noen begrensninger på harddisken mtp. minnestørrelse og strømforsyning?

Tenkte å kjøpe en Western Digital "My Passport" 500GB. Denne tar strøm fra USB-porten, og jeg slipper dermed en ekstern strømforsyning. Men vil det funke på denne TV'en?

Noen som har prøvd dette selv?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite OT, men var obs på priset på hårddiskar när du köper, då priset på hårddiskar har bortimot tiodubblats de sista 4-5 dagarna.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sigvald
    Hei

Jeg har kjøpt en VT30 tv som jeg benytter RiksTV CAM-kort på. Vet det går an å koble til harddisk for å få en PVR funksjon (dog noe begrenset). Lurer bare på om det er noen begrensninger på harddisken mtp. minnestørrelse og strømforsyning?

Tenkte å kjøpe en Western Digital "My Passport" 500GB. Denne tar strøm fra USB-porten, og jeg slipper dermed en ekstern strømforsyning. Men vil det funke på denne TV'en?

Noen som har prøvd dette selv?
    Jeg har prøvd dette og det fungerte tilsynelatende, men jeg registrerte i ettertid at Panasonic selv kun anbefaler harddisker med ekstern strømforsyning så jeg valgte å "play it safe". Men jeg kan altså bekrefte at det fungerer og jeg ser argumentet for å velge en slik. Liten, hendig og så godt som lydløs. Den 1TB WD-saken jeg endte med å velge i stedetfor var heller ikke noe problematisk. Hører den ikke overhodet og jeg fikk skjult den greit bak tv-en.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for svar. Da får det bli en med ekstern strømforsyning allikevel.
    Hvorfor har prisene på harddisk steget så mye mackanzocz?

Newcomer BoEx sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sigvald
    Ok, takk for svar. Da får det bli en med ekstern strømforsyning allikevel.
    Hvorfor har prisene på harddisk steget så mye mackanzocz?
    Etter flommen som har tatt en stor del av thailand som produserer enkelte deler til harddiskene som blir produsert til western digital,seagate,maxtor osv..

Delene blir da ikke produsert noe lengre da fabrikkene er oversvømt og det begynner og bli mangel på deler til og produsere nye harddisker, prisene har steget over 60-185% siste uka...

Fks: 2TB ekstern disk kostet i forrige uke 699,- på komplett, nå koster den 2299,-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •