40-42" på studentbudsjett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer T_Trosten sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

40-42" på studentbudsjett?

Hei

Jeg har som smått startet å se på ny TV. Ettersom at jeg er student har jeg et noe begrenset budsjett som ikke skal over 8000,-
    Jeg var i går på elkjøp, der kunne jeg få en Sony KDL-40EX503, til 5500,- Er det en god pris, og ikke minst en god tv?

Av bruk så vil den bli mest brukt til å se tv via analoge signaler, film via bluray og spilling en gang i ny og ne. Om det gir mye bedre signal så kan jeg vist kjøpe kortleser til IDTV for 500,- uten at det skal koste noe mer i mnd (Bor på Moholt studentby).

Angående funksjoner så bryr jeg meg ikke om 3D, om det er led eller vanlig lcd spiller heller ikke så stor rolle så lenge bildet bare er best mulig, og det er ikke så nøye med lyden da jeg har anlegg fra før.

Så kan dere hjelpe meg med å finne best mulig tv til et noe begrenset budsjett? Jeg har forsåvidt ikke så dårlig tid med å kjøpe da.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en 55ex500 og en 40ex501 og skal ha en 40ex500/40ex501/40ex503 til (i praksis samme tv). Har sett den nede i 5 lapper, så hvis du velger prisvarsling på priskjøp.no med e-postvarsling håper jeg vi ser den prisen igjen før jul. Håpet er en 40ex505 med satelitt-tuner, men de er ikke lett å få tak i til samme pris.

Ser på satelitt-tv, spiller PS3 og ser oppskalerte DVD-filmer på EX'en og er godt fornøyd. Merker at bildet blir dårlig på SD-sendinger i 55", men det sier seg nesten selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikk ned på Spaceworld Solsiden og spør etter Tommy (butikksjefen).

Spør om ikke han kan gi deg et bra tilbud på en god TV.

For en tid tilbake hadde de "billigsalg" på Panasonic TX-L42E3E.
    Ved å binde seg til Viasat så fikk man TV + Viasat i 14 mnd for Kr. 2789,-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •