Ny Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Ny Tv

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Tv

Hei
    Pga samlivsbrudd trenger jeg ny tv, da jeg trenger en del ting så er budsjettet meget stramt, så trenger en så billig tv som mulig og bør være så bra som mulig, skal ha en 40-46" Har sett litt på nett og funnet frem til Samsung UED5005 til 4.890 kr, LG 42LK530N til 4.851 kr. ,LG 42PW450HN som er plasma til 3.495 og LG 42SL8500 til 4.495 kr
    Er det noen av disse som er bedre enn noen av de andre?
    Prismessig så er jo LG plasma tv som tiltaler meg mest, men siden den ikke er full hd så er jeg usikker.
    Har hatt en 32" JVC tv som er ca 4-5 år gammel så alt blir vel bedre enn jag hadde.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kirkemo
    Hei
    Pga samlivsbrudd trenger jeg ny tv, da jeg trenger en del ting så er budsjettet meget stramt, så trenger en så billig tv som mulig og bør være så bra som mulig, skal ha en 40-46" Har sett litt på nett og funnet frem til Samsung UED5005 til 4.890 kr, LG 42LK530N til 4.851 kr. ,LG 42PW450HN som er plasma til 3.495 og LG 42SL8500 til 4.495 kr
    Er det noen av disse som er bedre enn noen av de andre?
    Prismessig så er jo LG plasma tv som tiltaler meg mest, men siden den ikke er full hd så er jeg usikker.
    Har hatt en 32" JVC tv som er ca 4-5 år gammel så alt blir vel bedre enn jag hadde.
    Hvis Plasma er OK i forhold til belysning er det vel vanskelig å få mer for pengene, enn med en av de 42" plasmaene fra Panasonic som har vært diskutert her i forumet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •