Ekstern harddisk på Samsung PS 51D 6905

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ekstern harddisk på Samsung PS 51D 6905

Har atså nyss innskaffet en slik ny Plasma TV til hedersplassen midt i stova.

Har mac

Har kjøpt meg en 3 TB ekstern Seagate harddisk

Den harddisken ville ikke TV vite av.

Så formaterte jeg den i Maccen og partisjonerte den i tre 1 TB disker.

Da ble det bedre. Nå tok TV ibruk EN av partisjonene og jeg ta opp /timeshift med 788 GB diskplass.

Hva skjer? Er 3 TB for stort for Samung, må man bruke mindre disker?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

kikket på den samme tv-en selv men har ikke fått bestemt meg enda.

Kan du komme tilbake med din intrykka v tv-en?

Ang. harddisk, mener å ha lest flere steder at 2gb er maks.

Er det slik at du kan ta opp kun fra den innebygde tuneren eller fra en ekstern receiver også.
    Selv bruker jeg Dreambox og da er opptaksfunskjonen ubrukelig hvis den ikke kun tar opp fra den interne tuneren.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av njofra
    Hei

kikket på den samme tv-en selv men har ikke fått bestemt meg enda.

Kan du komme tilbake med din intrykka v tv-en?.
    Denne TV en kan jeg trygt anbefale, et av min beste innkjøp noensinne på underholdningssiden hjemme -- ja, ja den prisen går vel egentlig til Oppen :-)
    En stor fin 3d TV som gir helt fantastiske bilder, en Samsung "spesial utgave" for Elkjøp uten den fancy og fordyrende nettbrowser softwaren den dyrere 8 serien har.

Tok litt tid før jeg skjønt hvor god denne egentlig er, men nå er det bare kos :-)

Ang opptak, timeshift så fungerer det helt perfekt, på TV inngangen, det du ser på. Den har jo ikke doble tunere. Den kan ikke ta opp noe som helst fra de andre hdmi inngangene.

Så vet du hvordan Canal Digital sine harddisk opptakere funker, så fungerer det likeens hos meg nå.

MEN det er vesentlig mer elegant her på Samsung, her får du satt opp tidsinstilte opptak, her får du fine lister over opptak nå og de framtidiger, det fungerer mye mer greit enn hos cd sin steinalder løsning.

Litt skuffet kanskje over det, trodde kanskje jeg skulle få opptaksmuligheter av alt mulig, men nei, så min trofaste Pioneer harddisk opptaker har fått fornyet liv :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dryasanne
    Denne TV en kan jeg trygt anbefale, et av min beste innkjøp noensinne på underholdningssiden hjemme -- ja, ja den prisen går vel egentlig til Oppen :-)
    En stor fin 3d TV som gir helt fantastiske bilder, en Samsung "spesial utgave" for Elkjøp uten den fancy og fordyrende nettbrowser softwaren den dyrere 8 serien har.

Tok litt tid før jeg skjønt hvor god denne egentlig er, men nå er det bare kos :-)

Ang opptak, timeshift så fungerer det helt perfekt, på TV inngangen, det du ser på. Den har jo ikke doble tunere. Den kan ikke ta opp noe som helst fra de andre hdmi inngangene.

Så vet du hvordan Canal Digital sine harddisk opptakere funker, så fungerer det likeens hos meg nå.

MEN det er vesentlig mer elegant her på Samsung, her får du satt opp tidsinstilte opptak, her får du fine lister over opptak nå og de framtidiger, det fungerer mye mer greit enn hos cd sin steinalder løsning.

Litt skuffet kanskje over det, trodde kanskje jeg skulle få opptaksmuligheter av alt mulig, men nei, så min trofaste Pioneer harddisk opptaker har fått fornyet liv :-)
    min canal digital opptaker har to tunere og liste over opptak nå og fremtidige. helt super og ikke steinalder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •