Rosa "støy" i plasmapanel - Samsung PS63C7705 - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 14 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 265
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny 64" :)

Da var den nye 64" samsungen (uten mellomlegg..fraktet på dør) på plass! Alletiders service hos Expert!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg ringte Samsung for 16 dager siden, og skulle bli kontaktet av verksted iløpet av en dag eller 2. Har ikke hørt noe enda.......
    Finner dette litt irriternde. Får purre i løpet av uka
    Jeg har nå mast på Sansung flere ganger, men kommer ingen vei. Får beskjed om at er testbildet på tven i orden, så ligger feilen i kilden. Forklarer så at problemet oppstår på store lyse flater, noe testbildet ikke har, men til ingen nytte. At feilen oppstår uavhengig av hvilken kilde jeg bruker ser heller ikke ut til å ha noen betydning for den noe gretne unge jenta på Samsung kundeservice. Ser dessverre ut til at jeg blir nødt til å kjøre garantisaken gjennom Elkjøp istedenfor direkte med Samsung.
    Blir nok mitt siste Samsung produkt
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung har hjemmeservice, ring de og be de drasse seg hem til deg sånn at de kan konstatere feilen på hjemmebane. At supportavdelingene til de forskjellige produsentene er så som så er no helt vanlig.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry håpløst ille

Jeg har nå mast på Sansung flere ganger, men kommer ingen vei. Får beskjed om at er testbildet på tven i orden, så ligger feilen i kilden. Forklarer så at problemet oppstår på store lyse flater, noe testbildet ikke har, men til ingen nytte. At feilen oppstår uavhengig av hvilken kilde jeg bruker ser heller ikke ut til å ha noen betydning for den noe gretne unge jenta på Samsung kundeservice. Ser dessverre ut til at jeg blir nødt til å kjøre garantisaken gjennom Elkjøp istedenfor direkte med Samsung.
    Dette er really bad service,denne jenta på samsung burde vært sparka på dagen.Slik skal ikke kunder behandles,selv fikk jeg meget god service på denne servicetlf,og tv mitt fikk nytt display,og fungerer nå som nytt.Jeg ville ringt samsung support på nytt,det er jo mange saksbehandlere her.Alle vi som har hatt dette problemet med apparatet har vel stort sett blitt fornøyd,og det skulle jo bare magle!! Lykke til videre i kampen!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også plaget med slikt støy i bildet, men dette vises bare hvis det er mye bevegelse og som regel mot hvit bakrunn.

Testbilder står vel mest rolig uten særlig bevegelse hvis jeg ikke tar helt feil?
    Det blir jo helt feil og skjylde på kilder da.
    Jeg har sett dette både på tv, og blu ray hos meg.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, det er det samme problemet som jeg opplever. Kom sjelden i starten, men nå oftere og oftere.
    Får ringe dem tilbake, og håpe på å bli tatt seriøst denne gangen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DVBtv

Jeg har en lik tv som hadde symptomene som dere beskriver.
    dette fikses enkelt av en tv-teknikker. løsningen består i å justere VA og VS spenningen på strømforsyningen til plasmapanelet.

Jeg kjøpt min tv i fjor gjennom komplett. når jeg kontaktet komplett anngående problemet fikk jeg beskjed om å kontakte DVBtv i porsgrunn da det er dette firmaet som har service og garanti-jobber på samsung.

Er du innenfor garantien for du til og med hentet og levert apparatet gratis.

DVBtv ordnet tv'en min i løpet av 2 dager.

Drit i Samsung norge og hør heller med DVBtv Mye bedre service og de vet hva de prater om.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme DVBtv som ripa opp tv-en min, og aldri hørte fra seg etter at jeg klaget på det til tross for at de til og med var innom og så på skadene?

Ja, det var jaggu servicen sin! (Ja, jeg er bitter og jeg føler den siden ved dem burde komme frem også)

Heldigvis var komplett greie og ga meg rett til å bruke returretten på den til tross for stygge riper på sida og et hakk på innsida av glasset på panelet.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SteffenK
    Jeg har en lik tv som hadde symptomene som dere beskriver.
    dette fikses enkelt av en tv-teknikker. løsningen består i å justere VA og VS spenningen på strømforsyningen til plasmapanelet.

Jeg kjøpt min tv i fjor gjennom komplett. når jeg kontaktet komplett anngående problemet fikk jeg beskjed om å kontakte DVBtv i porsgrunn da det er dette firmaet som har service og garanti-jobber på samsung.

Er du innenfor garantien for du til og med hentet og levert apparatet gratis.

DVBtv ordnet tv'en min i løpet av 2 dager.

Drit i Samsung norge og hør heller med DVBtv Mye bedre service og de vet hva de prater om.
    Er nok litt for langt til Porsgrunn fra meg
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok litt for langt til Porsgrunn fra meg
    Hei, har du kommet noe lengre med din tv?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble såpass lei etter forrige forsøk at jeg ikke har orket. Må vel ringe dem igjen snart
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Aldri expert igjen!!

Eg kjøpte ein ps63C7705 i januar 2011 fra nettbutikken til expert.
    I februar 2012 rapporterte eg problemer med tv'en til samsung support.
    Problemet var rosa støy og dei sendte mekanikere fra Bergen til Voss dagen etter får og skifte ut strømkort.
    Dette hjalp ikkje og siden dei ikkje kunne få tak i nytt panel til tv'en så sendte dei servicerapport til expert der dei sa at det var ingenting meir dei kunne gjere.
    Til då gjekk alt fort og greit, men expert kundeservice forandret på det veldig fort.
    Etter fleire henvendelser der dei hevdet at dei ikkje hadde mottatt servicerapport fra verkstedet i Bergen sa dei at eg kunne max få ein samsung 59" då tv'ene var nermere beslektet en 64". Eg sa at dette er totalt uaktuellt og at eg ville ha pengene tilbake. Dei sa at dette var greit og at eg måtte berre sende tv'en og med ein gang dei fekk den så fekk eg pengene tilbake.. Eg sendte tv'en for ca 3 veker siden!! Dei mottok den i begynnelsen av Mai men videresendte den til AMSTERDAM!! Eg har ringt att og fram mellom samsung og expert om mens samsung prøver og hjelpe får eg berre tomme løfter fra expert om at dei skal finne ut av dette og ringe meg opp igjen. Det er ingen som gjir meg noen som hellst svar om når eg får pengene mine eller noe som helst.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS 63/64 Discharge problem.

Til alle som har discharge/rød snø på samsung ps64/63.
    Det kjappeste dere kan gjøre her er å ta kontakt med nærmeste elesco verksted (elesco.no) så ordner vi opphenting av tv eller reparasjon på sted. Utfallene kan være som følger:
    1: justering av en intern spenning
    2: Bytte av panel
    3: Reklamasjon

Elesco har verksteder over hele landet så lokasjon bør ikke bli et problem, trenger noen hjelp til å komme i kontakt så bare send meg en pm, så setter jeg dere i kontakt med nærmeste elesco verksted.
    // Elesco medlem

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

elesco

Elesco har vert hos meg og skiftet strømkort og justert spenning til ingen effekt.
    Dei har heller ikkje klart og skaffe panel. Reklamasjonen/garantisaken har pågått i 3 mnd nå uten ende i sikte.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yosh84
    Elesco har vert hos meg og skiftet strømkort og justert spenning til ingen effekt.
    Dei har heller ikkje klart og skaffe panel. Reklamasjonen/garantisaken har pågått i 3 mnd nå uten ende i sikte.
    Beklagelig at det har gått sånn for deg. Høres ut som de har glemt deg ut, purret i det siste?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kristianm
    Beklagelig at det har gått sånn for deg. Høres ut som de har glemt deg ut, purret i det siste?
    Eg har purret samsung og expert fleire ganger i veko. I dag ringte expert og gav beskjed om at saken min er avsluttet. Eg får refundert pengene mine. Skulle nesten tru at det hjelper meir og klage på nettforumer enn til dei:-D

Men nå er problemet at alle ps64D8005 er utsolgt fra alle nettbutikker og ps64E8005 koster ca 25000. noe forslag til tv for ca 20000?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yosh84
    Eg har purret samsung og expert fleire ganger i veko. I dag ringte expert og gav beskjed om at saken min er avsluttet. Eg får refundert pengene mine. Skulle nesten tru at det hjelper meir og klage på nettforumer enn til dei:-D

Men nå er problemet at alle ps64D8005 er utsolgt fra alle nettbutikker og ps64E8005 koster ca 25000. noe forslag til tv for ca 20000?
    Så bra det ordne seg Hva med denne? UE55ES8005UXXE

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med god hjelp til kontaktformidling av kristianm ble tven min plukket opp i går. Endelig blir det gjort noe med dette. Samsungs kundeservice tok helt lysten fra meg i denne prosessen. Godt det endelig var mulig å få snakke med noen over 16 som ikke bare lurte på om jeg hadde satt stikket riktig i veggen........ Er nå 6 mnd siden jeg ringte dem første gang
    Takk til Elesco for god service så langt
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med god hjelp til kontaktformidling av kristianm ble tven min plukket opp i går. Endelig blir det gjort noe med dette. Samsungs kundeservice tok helt lysten fra meg i denne prosessen. Godt det endelig var mulig å få snakke med noen over 16 som ikke bare lurte på om jeg hadde satt stikket riktig i veggen........ Er nå 6 mnd siden jeg ringte dem første gang
    Takk til Elesco for god service så langt
    Bare hyggelig å hjelpe til! satser på de følger opp god service videre

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)