Rosa "støy" i plasmapanel - Samsung PS63C7705 - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 14 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 265
    Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

utrolig!!

Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Kom det repratør hjem til deg og ordnet saken?
    Ble tven 100% ok etter denne reprasjonen?

Ja hvis dette stemmer er det en utrolig bra service da!! Men min tv har vært topp siden den ble hentet og levert med byttet panel!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FishingBUDDY
    Dere som har kjøpt tv'n hos lefdal... kor lenge måtte dere vente på at de kom og hentet tv'n? Ringte forrige mandag og da sa damen på tlf at det eg skulle motta en tlf fra de som skal hente tv i løpet av 1-3dager. Blir vel nødt å ringe og purre imorgen. Hadde igrunn foretrukket at man fikk den nye modellen istedenfor å få panel byttet men men.
    Heh.... de har forsatt ikke kommet å hentet tv'n. De har ringt og spurt om når de kunne komme å hente men de har aldri møtt opp. :evil:

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry ikke bra.

Heh.... de har forsatt ikke kommet å hentet tv'n. De har ringt og spurt om når de kunne komme å hente men de har aldri møtt opp. :evil:
    Hei på deg hvilket nr ringte du??Du ringte vel samsung support,dette gjorde jeg selv,og tv ble kjapt hentet!! Og til til din informasjon,mitt display ble byttet og er nå som nytt,blitt veldig bra!! Jobben ble gjort av Dahlens!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg ringte desverre til elkjøp kundeservice. :neutral:

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Eg ringte desverre til elkjøp kundeservice. :neutral:

Fryktet nok dette ja,
    Ring kundetelefon til samsung "Privatkunder"81556480" og du skal se at noe skjer håper jeg!! Good Luck

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår fikk jeg mld fra verkstedet om at tven ikke kunne fixes, og at samsung hadde godkjent reklamsjonen. Dro ut på Lefdal for å hente ny tv. Og det var sannelig ikkje gjordt i en fei. Dem tilbydde meg en 55" samsung. Ikkje pokker om det skjer. Dem hadde en B-vare 64" inne, som jeg endte opp med å få, mot at jeg betalte mellomlegget. Det er siste gang Lefdal får se meg i deres butikk, da jeg synes dette var blodig urettferdig. Enda tryghetsgarantien sier jeg skal ha ett tilsvarende produkt, ville dem ikke gi seg på å la meg slippe mellomlegget.
    Til syvende sist, kan jeg meddele at jeg er fornøyd med tv'en, men langt fra fornøyd med servicen og kompetansen kundebehandlerne/selgerene på Lefdal avd Forus viste denne dagen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dummeste eg har lest her inne noensinne, du har krav på enten tilsvarende eller pengene tilbake. At en 55" kant LED er tilsvarende Plasma modellen i 63 tommer er helt hårreisende. Hvis 64 tommeren var dyrere så er det greit med ett mellomlegg men hvis det er samme pris tar du pengene tilbake og kjøper den ny istedenfor i mine øyne.

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter ca et par måneder med frem og tilbake på Lefdal, fikk jeg pengene tilbake.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat vært gjennom tre servicer med rosastøy og et par andre feil.
    Det endte med at Expert tilbød 64" utstillingsmodell uten mellomlegg (den var dyrere enn hva jeg i sin tid gav for min 63"). Alternativet var å få igjen pengene evt betale mellomlegg for en ny 64".

Fikk TV'n kjørt hjem igår og butikken hadde lagt ved 2 stk 3D-briller og en Galaxy S WiFi 5.0! Det var knallservice fra Expert i Hønefoss!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jaggu bra saker

Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Det endte med at Expert tilbød 64" utstillingsmodell uten mellomlegg (den var dyrere enn hva jeg i sin tid gav for min 63"). Alternativet var å få igjen pengene evt betale mellomlegg for en ny 64".

Fikk TV'n kjørt hjem igår og butikken hadde lagt ved 2 stk 3D-briller og en Galaxy S WiFi 5.0! Det var knallservice fra Expert i Hønefoss!
    Dette kaller jeg god service så det holder!!! !!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde samme problem så jeg ringte til samsung support. Ringte det en kar til meg og han kom hjem til meg. Vi skrudde av panelet og han stilte på noe greier inne i panelet og all støyen forsvant. Men ser det er begynnt å komme litt tilbake nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke lest gjennom alt her...men kan rosa støy være som en svak rosa strek på høyre side av skjermen som vises i veldig lyse bilder? Nå er dette 2011-modellen, men er kanskje samme problemet?

Newcomer straymond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze

Bor i Hønefoss sjøl, så dette noterer jeg meg! Knall at det ordna seg såpass!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Flimmer er tilbake.. :(

Etter å ha fått skiftet strømstyring og blitt kvitt problemet...trodde eg. :-/ Så har flimmeren kommt tilbake. Fekk no beskjed fra service pesonellet at det va var umulig å fiksa. Da en måtte skifte eit panel som ikkje var på lager i kina ein gang. Så det endte med at eg skal få ny tv eller tilgode lapp. Noen som veit kor mykje en kan kreve i erstattnings sum? Kjøpte tven jan 2011...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ahoo
    Etter å ha fått skiftet strømstyring og blitt kvitt problemet...trodde eg. :-/ Så har flimmeren kommt tilbake. Fekk no beskjed fra service pesonellet at det va var umulig å fiksa. Da en måtte skifte eit panel som ikkje var på lager i kina ein gang. Så det endte med at eg skal få ny tv eller tilgode lapp. Noen som veit kor mykje en kan kreve i erstattnings sum? Kjøpte tven jan 2011...

Man bør vel få tilbake det man gav for tven?

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg fikk hele beløpet kreditert.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte Samsung for 16 dager siden, og skulle bli kontaktet av verksted iløpet av en dag eller 2. Har ikke hørt noe enda.......
    Finner dette litt irriternde. Får purre i løpet av uka
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ahoo
    Du får vel det du betalte
    (janual 2011 kostet den mange steder 17999,- eller noe)
    Kan de ikke gi deg en tv i bytte du mener ikke er ok
    (i forhold til pris,størelse osv)
    så er det vel bedre å få penger du ga for tv tilbake fremfor en tilgodelapp som vil binde deg til fremtidig kjøp i den butikken/butikk kjeden

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mangen takk for svarene! Eg gav 17999kr i januar 2011, blir kjekkt med ny tv (uten kraftig flimmer)!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

veldig fornøyd

Har nå vært mange innlegg her inne anng dette forferdelige "rosa støy skitet"!!Men etter og ha fått byttet panelet er dette nå i topp stand igjen, ikke vært antydning i etterkant."Bank i bordet" Ønsker dere alle en riktig god og støyfri påske!!

Side 7 av 14 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •